  • 1. Data: 2012-04-13 21:48:50
    Temat: [ot] sworzeń kulowy - gdzie, od czego
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    potrzebują taki sworzeń albo raczej jego część w postaci śruby fi 8 lub
    6 która zakończona jest kulką fi 10. Tak jak tu:
    http://images.linx.de/linx/showcases_middle/302.jpg
    z czego mogę takie coś dopasować? może być używane bo dużych obciążeń
    przenosić to nie będzie.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 2. Data: 2012-04-14 10:10:51
    Temat: Re: [ot] sworzeń kulowy - gdzie, od czego
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > http://images.linx.de/linx/showcases_middle/302.jpg
    > z czego mogę takie coś dopasować? może być używane bo dużych obciążeń

    nie siedzę w tym temacie, dlatego konkretnie nie wskażę ale to wygląda jak
    dość standardowy element maszynowy, trzeba by szukać u dystrybutorów - słowa
    klucze - Elsa Ganter, Fabory, etc.

    brat

  • 3. Data: 2012-04-23 06:44:43
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-04-14 10:10, bratPit pisze:

> [...]
    > jak dość standardowy element maszynowy, trzeba by szukać u dystrybutorów
    > - słowa klucze - Elsa Ganter, Fabory, etc.

    Mocowanie sprezyny gazowej od tylnej klapy w wielu samochodach.

    MarcinJM