  • Data: 2016-04-21 14:49:30
    Temat: Re: Ubezpieczenie nieużywanego auta - warto?
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, April 21, 2016 at 8:58:03 PM UTC+10, J.F. wrote:
    > Dlaczego szukac ? Praktyka dowodzi, ze rzadko sie taki pojazd
    > reanimuje.

    Naprawde? Ile ludzi szuka klasycznych samochodow czy czesci do tego grata ktory im
    sie wlasnie zepsul. Teraz placa "haracz" zlomiarzowi.

    To co sie nie reanimuje idzie na zlom. Ale bez pomocy panstwa w zasilaniu kieszeni
    zlomiarza.

    > Ale wiesz - parkingow w miastach coraz mniej.
    > Chcesz podatek drogowy wprowadzic i SM polujaca na samochody bez
    > znaczka oplaty ?

    Nie, nie chce. Jakos ulice w Niemczech czy Australii nie sa zawalone starymi
    samochodami. Spoleczenstwo kupi ile potrzebuje, reszte pewnie zezlomuje. Zlomiarze
    chetnie kupuja stare samochody.

    Troche ta dyskusja zabawna bo chcesz mnie przekonac, ze to co widze w praktyce nie ma
    szans powodzenia.

    > Tamci co zasluzyli tez placa ... o ile ich zlapia.

    To tylko kwestia checi. Radiowozy z kamera podlaczona do bazy danych to juz nie jest
    jakas technologia kosmiczna. Wszytskich nie zlapia, ale kilka naglosnionych akcji
    napewno poprawiloby sytuacje.

    > A przepadek ... potem Tobie zabiora, bo sie spozniles 1 dzien z
    > placeniem.

    Nie zapomne, podobnie jak pewnie i Ty nie zapominasz przedluzyc OC.

    > Ale co - tablice zdajesz ? To pewnie i dowod. I koszt operacji bedzie
    > ze 200zl ... to juz podobnie jak ubezpieczac.

    Tablic nie zdaje - samochod po prostu przestaje byc zarejestrowany bez kosztow czy
    jakiejkolwiek innej akcji z mojej strony. Dowod rejestracyjny z cala jego machina
    biurokratyczna nie istnieje. Policjant ktory mnie zatrzyma ma dostep do danych
    wlasciciela/pojazdu na ekranie komputera, nie ma zadnego dokumentu ktory musze wozic.

    > A jak sobie policzysz ile traci samochod na wartosci, to moze lepiej
    > bylo go sprzedac, a nie narzekac, ze OC drogie :-)

    Ja nie narzekam, ze OC drogie. Narzekam, ze obecny stan wymaga placenia OC za pojazd
    ktorego na drodze nie uzywam - ot, motocykl ktory chce sobie powiesic na scianie czy
    samochod stojacy na kolkach w prywatnej stodole :)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam: