  • Data: 2014-08-10 11:28:57
    Temat: Re: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/08/14 11:20, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Możesz ubezpieczyć się na dowolną kwotę, ale na warunkach które
    > obejmują "równorzędnie" szkody o wysokim prawdopodobieństwie.

    A jak myślisz - jaka powinna być cena równowagi takiego wąziutkiego
    ubezpieczenia (_tylko_ na rower)? Znaczy taka, żeby TU się opłaciło (!)
    w ogóle robić taką ofertę, a Ty byś się skusił?

    Moje OC "na rower" to opcja w ubezpieczeniu mieszkania, która obejmuje
    też szkody wyrządzone przy jeździe na nartach, przez dzieci, zwierzęta
    domowe czy gosposię. Ubezpieczenie podstawowe to jakieś 250 zł, opcja to
    25 zł rocznie.

    Podobno PZU sprzedaje (sprzedawało?) rowerowe poza pakietami. Nie wiem,
    za ile.

    --
    Alf/red/