  • 1. Data: 2024-09-26 20:26:44
    Temat: Ubezpieczenie OC
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Jak co roku odwaliłem ranking po ubezpieczycielach. Tym razem użyłem aż
    3 różnych punktów w sensie pośrednika (biuro-darmowe szukanie). Na
    koniec poszedłem do banku PKO i rewelka! 40%! taniej niż w najtańszym
    towarzystwie. Oczywiście PKO nie występuje w rankingach i
    porównywarkach. Co fajne, przy okienku spędziłem 10 minut i wyszedłem z
    gotową, opłaconą polisą.
    Polecam.
    --
    Pixel(R)??

  • 2. Data: 2024-09-26 21:23:38
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 20:26, Pixel(R)?? pisze:
> [...]
    > towarzystwie. Oczywiście PKO nie występuje w rankingach i
    > porównywarkach. Co fajne, przy okienku spędziłem 10 minut i wyszedłem z
    Fakt, inni ostatnio polecieli z OC w kosmos, też miałem ofertę z PZU z
    czerwca a odnawiałem w lipcu tego roku, znacznie tańszą niż u reszty, aż
    sam się zdziwiłem bo zawsze byli najdrożsi.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-09-26 21:38:02
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.09.2024 o 21:23, Janusz pisze:

    > Fakt, inni ostatnio polecieli z OC w kosmos, też miałem ofertę z PZU z
    > czerwca a odnawiałem w lipcu tego roku, znacznie tańszą niż u reszty, aż
    > sam się zdziwiłem bo zawsze byli najdrożsi.

    Fakt, trzeba mieć tam konto (w PKO) żeby sobie sprawdzić indywidualnie.
    Link:
    https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/ubezpieczen
    ia/ubezpieczenie-samochodu-oc-ac?srsltid=AfmBOor9im5
    cSL3xLOgQOpAZrjWTlViTf06DHD7zunWIBOojSChRKeCB

    Te 40% to nie ściema. Najtańszą ofertę jaką miałem dzisiaj to 1020zł za
    OC Renault Clio a w PKO dostałem za 666zł z NW. Assistance nie biorę bo
    się ogarniam sam :)

    Nawet się sekundę nie zastanawiałem. W czerwcu ubezpieczałem tam inne
    moje auto i było podobnie...ale nie robiłem rankingów, bo cena była
    przystępna (szacunkowo do rynku). Teraz ubezpieczyłem drugie. Zobaczymy
    jak to będzie za rok :)

    --
    Pixel(R)??

  • 4. Data: 2024-09-27 03:25:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vd4cbq$hec$1@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Fakt, inni ostatnio polecieli z OC w kosmos, też miałem ofertę z
    > PZU z czerwca a odnawiałem w lipcu tego roku, znacznie tańszą niż
    > u reszty, aż sam się zdziwiłem bo zawsze byli najdrożsi.

    może bieda do dupy zajrzała.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 5. Data: 2024-09-27 03:31:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vd4d8m$qd50$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > Fakt, trzeba mieć tam konto (w PKO) żeby sobie sprawdzić
    > indywidualnie. Link:
    > https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/ubezpieczen
    ia/ubezpieczenie-samochodu-oc-ac

    no no, coś się przykleiło do okrętu.

> [...]

    > 1020zł za OC Renault Clio a w PKO dostałem za 666zł z NW.
    > Assistance nie biorę bo się ogarniam sam :)

    szału nie ma

    Jakie parametry, pojemność?
    Co mówią https://rankomat.pl i https://mubi.pl

  • 6. Data: 2024-09-27 11:52:16
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.09.2024 o 03:31, PiteR pisze:

    > szału nie ma

    40% taniej to mało?

    > Jakie parametry, pojemność?
    > Co mówią https://rankomat.pl i https://mubi.pl

    No podałem że ok 1000zł, Renault Clio 1.2

    --
    Pixel(R)??

  • 7. Data: 2024-09-27 13:11:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 21:38, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    >
    > Te 40% to nie ściema. Najtańszą ofertę jaką miałem dzisiaj to 1020zł za
    > OC Renault Clio a w PKO dostałem za 666zł z NW.
    No to ja miałem podobnie na początku lipca za mazdę 2 1.6, agenta
    szukała po innych tanich i nic <1000zł nie było.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2024-09-27 13:15:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 03:25, PiteR pisze:
    > in <news:vd4cbq$hec$1@news.chmurka.net>

    > może bieda do dupy zajrzała.

    No chyba, zawsze byli najdrożsi, dobrze że jest konkurencja, bo reszta
    jakby sie zgadała co do stawek, różnice między nimi były kosmetyczne,
    nawet link4 poleciał w kosmos.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2024-09-27 14:43:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2024 20:26:44 +0200, Pixel®🇵🇱 napisał(a):

> [...]
    > towarzystwie. Oczywiście PKO nie występuje w rankingach i
    > porównywarkach. Co fajne, przy okienku spędziłem 10 minut i wyszedłem z

    U mnie wyszło następująco:

    Samo OC
    - Compensa 635 zł.
    - PKO 681 zł.

    Full pakiet (AC, OC, Assistance max, NNW i może coś tam jeszcze):
    - Compensa 2499
    - PKO 2462

    W obu przypadkach dla full-pakietu płatność w dwóch ratach.
    Compensa płaciłem miesiąc cemu, PKO wyliczenie pobrane teraz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2024-09-27 18:12:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vd5v8r$ss34$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > 40% taniej to mało?

    > No podałem że ok 1000zł, Renault Clio 1.2

    a to przepraszam być może ceny skoczyły od 15 czerwca
    kiedy Rankomat mi obliczył 398zł za 1.6 Ergo Hestia
    Nou i pewnie masz miasto większe.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem