  • Data: 2011-12-28 14:22:16
    Temat: Re: [Ubezpieczenia] Co wybrać?
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Arek

    > Pytanie czy ten czas oczekiwania równoważy zysk z różnicy w składce.

    Zapomniałeś chyba, o dopłacie za mandat i -- co najważniejsze -- o
    punktach.

    > Druga sprawa, zawsze dobrze wezwać policję (zwłaszcza, jak szkoda
    > istotna), bowiem sprawca w każdej chwili może się wyprzeć.

    Do drobnej stłuczki tylko burak wezwie policję. :> No chyba, że ewidentny
    sprawca coś kombinuje, to może wtedy.

    Zresztą te opowieści o "wypierających się" to w dużej mierze mity. Zdarza
    się to niezwykle rzadko. Z doświadczeń moich i znanych mi osobiście osób
    mogę przytoczyć jeden taki przypadek, tylko, że akurat wtedy był to
    wypadek, nie kolizja, policja była, a wina sprawcy była ewidentna
    (wjechanie w tył na światłach). Żeby tego było mało, sprawca był chyba
    pijany. Ale mimo tego się wypierał i skutecznie wszystko przeciągał.