    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <o5l428$nfh$1@mx1.internetia.pl>
    <587e1dae$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5lk09$efp$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Date: Tue, 17 Jan 2017 19:21:52 +0100

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-01-17 o 14:35, J.F. pisze:

    >W ogóle nie używam Yanosikowego BT i nie chcę żeby było to usługą,
    >której nie można wyłączyć. Usługa BT w normalnej aplikacji jest
    >aktywowana SPECJALNIE, kiedy chcesz żeby była aktywna i kiedy z niej

    Zaraz zaraz - ale wiesz, ze to w ogole jest jakas "yanosikowa usluga
    BT" ?
    Czy po prostu usluga, robi nie wiadomo co ...

    Siegnalem po starszy telefon ... yanosik sprzed roku, choc wydawalo mi
    sie, ze niedawno aktualizowalem.
    Faktycznie - po wylaczeniu nie zostawia zadnej uslugi.

    Za to po wlaczeniu startuje ich 9 a nawet 10, podczas gdy nowszy tylko
    7.

    Ten stary yanosik w ogole nie ma w ustawieniach sekcji BT, a
    aktualizowac sie nie chce ... czyzby zbyt stary Android ?

    >Ano własnie, bo uczepiłeś się tego BT jak rzep psiego ogona. Nie
    >wiadomo co ta usługa robi a ja sugeruję że zbiera dane telemetryczne
    >i je gdzieś

    Czyli sie zgadzamy, ze nie wiadomo co robi.
    Ja tylko o tym, ze pożądana funkcjonalnosć może zmuszac do
    wystartowania uslugi.
    A to funkcjonalnoscia moze byc np automatyczny start, czy telemetria,
    czy sciaganie reklam :-)

    Mowisz, ze 2 miesiace temu tego jeszcze nie bylo ?

    Hm, mam jeszcze jednego - chyba najnowszy 2.8.6.2, ten nie zostawia po
    zamknieciu zadnej uslugi.
    Ciekawe.

    >wysyła, bo może, bo jej ubić nie idzie w normalnym trybie.

    A tam nie mozna. Ubija sie, tylko zaraz startuje.
    Co mnie akurat nie dziwi - wiekszosc tak ma :-)

    >Log z informacją o wysłaniu 0,5Mb świadczy o tym...no chyba że
    >Yanosik szuka przez net jakiegoś BT :D:D:D

    Faktycznie przez ostatnie kilka godzin wyslal i pobral ~10kB.

    >Jest w tym wątku odpowiedź, umiesz poszukać?

    Poprosze powtorzyc.

    >Heh, pewnie masz problem ze znalezieniem odpowiedniej apki do
    >kontroli baterii i aplikacji...huhu.

    Konkretnie poprosze - taka godna polecenia.

    >Bo dopiero 2 miesiące temu zwróciłem na to uwagę, co nie oznacza że
    >wcześniej coś nagrzebali ale mogli.

    Ja tez nie zwracalem uwagi, jedyne co mi sie rzucilo, to dodali
    automatyczny start, i pozniej poprawili problemy z automatycznym
    stopem.

    >To sobie loguj i złapiesz szpiega. Po to własnie stosuje się takie
    >narzędzia...ale jak widać, nie wiesz...ech

    No to trzeba bylo podac konkretne narzedzie do logowania, a nie cala
    strone malo uzytecznych apek :-P

    J.