  • Data: 2010-04-20 05:42:58
    Temat: Re: UWAGA na minę!!! KLE 500 z Kolbuszowej !!!
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    falco wrote:
    > Dobrze, że umiesz przyznać się do błędu, ale uwierz mi, że zamiast
    > tego wolałbym, aby gość powiedział wprost jak moto wygląda...
    > Jednak jak przejrzeć ogłoszenia motocyklowe, to niemal każdy ma stan
    > "BDB" lub "idealny" a wystarczyłoby, aby gość powiedział wprost...
    > Słuchaj jest tak i tak, jeśli Tobie pasuje, to zapraszam, jeśli
    > nie, to może komuś innemu podpasuje, ale bez wciskania kitu.

    Czyli tak jak ja wystawiłem Deauville, napisałem litanię mankamentów,
    zrobiłem zdjęcia pęknięć owiewek, napisałem co wg mnie jest malowane,
    napisałem o dławieniu jakie było odkąd go kupiłem, napisałem co i
    kiedy wymieniłem.
    Sprzedałem z otomoto, bo zapomniałem że zostało tam ogłoszenie :)
    wprawdzie było ono krótkie, ale napisałem pani tą samą litanię co na
    allegro.
    I czuję się zajebiście, bo nie wyobrażam sobie, że mógłbym coś zataić.
    Zastanawiam się teraz czy nie kandydować na prezydenta, taki jestem
    zajebisty.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01