eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Date: Fri, 12 Apr 2013 19:58:37 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz
    jest to płatne!
    <kk39ck$eal$1@sunflower.man.poznan.pl> <kk3ere$aa2$1@node2.news.atman.pl>
    <5166daa2$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166e6ae$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166f594$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166fc92$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gs1ebk129gug$.5hlvns94etlu$.dlg@40tude.net>
    <51671599$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <5167f612$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk900h$bom$1@node1.news.atman.pl>
    <51681f78$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <51683516$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <51683f7c$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-04-12 19:08, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > No i prawie na jedno wychodzi.

    Prawie sprawie wielką różnicę.

    > Oni tego raczej nie stosuja, bo zysku by
    > nie mieli, ja nie analizuje, bo oni raczej nie stosuja :-)

    Nie stosują, bo ich nie nakryłeś, czy też nie analizowałeś i teraz się
    głupio przyznać, że niczego takiego nie odkryłeś?

    > Tam gdzie mialem stan zapisany to nie. Tam gdzie nie mialem ... to nie
    > wiem.

    Pytanie pozostaje aktualne. Odpowiedź 'nie wiem' nie jest
    satysfakcjonująca.

    > Ale juz w Orange nie zawsze potrafilem sie doliczyc.

    Bo ponieważ?

    > I moze nawet bym nie zwrocil uwagi, gdyby nie sami nie oddali, a trzy
    > zapisy to jeszcze bardziej sie rzucaja w oczy.

    No to są te zapisy w bilingu, czy ich nie ma?

    > I ile ten "moment" trwal w abo, a ile w prepaidach ?

    W abo do pierwszej faktury, a prepaidzie przy pierwszym sprawdzeniu
    zapisów, stanu konta etc.

    > W innym tez juz nie ma punktow, ani podwojnego, ani terminu :-)

    Ale piwo lepiej smakuje i nie kasują za wejście.

    > Wlasnie dlatego ze sporadycznie, to mozesz pamietac. Wielokrotnie
    > widziana kwota wbija sie w pamiec.

    Jak wielokrotnie? Pamiętać w najlepszym wypadku mogę ostatni stan.
    Po każdym użyciu się zmienia. Nie wiem jak wielokrotnie mogę widzieć
    tę samo kwotę, skoro jak sprawdzam to zawsze jest inna. Jeszcze nie
    wpadłem na pomysł, by co drugi dzień sprawdzać, czy coś mi nie zżera
    średnio używanego prepaida leżącego w szufladzie.

    > O ile bedzie widac.

    Pokaż mi te oszustwa, gdzie pobrano pieniądze i na bilingu tego nie
    było.

    > Wiec sie nie ma co dziwic ze w T-mobile ludzie mieli duze stany i nie
    > kontrolowali co chwila :-)

    No to już ich problem. Zastanawiające jest co innego - skoro mieli tak
    wielkie stany i korzystali z super promocji operatora, to jakim cudem
    nie zauważyli wprowadzonej opłaty?

    > A zapisujesz stan konta ? Bo jak nie, to nie bardzo wierze abys szybko
    > zauwazyl.

    Nie muszę go zapisywać.

    > Zreszta latwo sie przekonac - upowaznij dziecko do wyslania w/w sms w
    > przyszlym miesiacu, i zobaczymy :-)

    Czyje dziecko? Moje już takie bardziej pełnoletnie i dbają o stan
    konta. Swój. Jak przekroczą kwotę wynegocjowaną z rodzicami, to muszą
    doładowywać ze swoich. A mają co negocjować poza doładowaniami :)

    > spytakm kolejny kolejny raz - a z jakiego dnia masz zapisany ostatni
    > stan konta ? A przedostatni ?
    > To co chcesz zderzac ?

    Odpowiem po raz kolejny - niczego nie muszę zapisywać. Mam sms ze
    stanem konta na dzień, godzinę, minutę (sekundę to nie pamiętam)
    i system transakcyjny. Coś się nie zgadza to lecimy po zapisach
    billingowych.

    > To tez pytam :-)

    Zdaje się, że to zły adres.