eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
  • Data: 2013-04-10 11:19:54
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-10 10:44, dizel pisze:

    > No widzisz ale tak jak autor wątku, dopiero teraz dostrzegł że
    > pobierają opłaty, ile jest nieświadomych klientów którzy będą
    > strzyżeni jak owieczki no ale kto co lubi.
    > W każdym razie:
    > -4gr sprawdzenie stanu konta

    mozesz sprawdzic online
    lub z aplikacji spod androida - obie metody za darmo (no nie liczac
    kosztu polaczenia - ale zakladam, ze masz dod. pakiet danych)

    > -3pln/ rok roczna ważność konta

    no tu mnie wkurzyli (bo nagromadzilem sobie w tym celu srodkow (ostatnie
    podwojne doladowania) i teraz mam nieco sytuacje patowa - trzeba te
    srodki zuzyc

    > -0,80gr/min do play dla starych użytkowników

    wkurwiajace ^2
    ale lubie jak ktos do mnie dzwoni spoza T-mobile, bo uruchamia mi bonus,
    dzieki ktoremu nie place nic za polaczenia do sieci Tmobile (a tu mam
    wiekszosc znajomych), wiec jakos sie to rozmywa.

    Dodatkowo place 9pln/mc za 100MB pakietu danych (lub 12pln/mc za 500MB)
    - ale 100MB w zupelnisci wystarcza (wiekszosc i tak lacze sie via WiFi.

    > Toż to mały abonament się robi.

    dokladnie - u mnie teraz 'koszty stale'/mc to 12pln (internet+rok
    waznosci konta).

    Dlatego nawet mialem taka mysl, by przeniesc numer do najtanszego abo
    (za 17pln/mc mialem oferte na bodajże 40minut pakiet do wszystkich
    (raczej rzadko przekraczam ten limit) oraz 250MB pakiet danych -
    oczywiscie bez sluchawki, umowa na 24mce).

    Poczekamy zobaczymy - na razie przejadam srodki zgromadzone - bede sie
    zastanawial, jak sie skoncza a wowczas sytuacja na rynku moze sie zmienic.