  • Data: 2011-08-15 10:05:18
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Florian* w wiadomości news:j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl napisał(a):
    > W panelu Play24 poczta wyłączona, w panelu BOK poczta wyłączona, a mimo to
    > nadal następowało przekierowanie do poczty.
    > Po 5 dniach "udało się" (i to chyba przez przypadek) operatorowi pocztę
    > wyłączyć.
    > To nie jest śmieszne. To jest żenujące.

    W Orange zdarzyło mi się coś podobnego (1 na kilka numerów), w Erze po kilku
    tygodniach cudem wyłączyli poczte. Każdemu się zdarza.

    > Czy to taki rarytas z tymi 10gr?
    > Nic specjalnego.

    Ja prywatnie teraz mam Play Fresh i chciałbym mieć te 10gr bez pakietu... w
    końcu u jednego opa z W3 sa abo z wliczonymi minutkami za 1zł i każda
    kolejna minuta 6gr z naliczenim sekundowym. Ale ten stan darmowy w Play :-)

    Pozdr