  • 51. Data: 2012-04-05 22:05:57
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    > nie widzialność, czy brak możliwości namierzenia źródła?

    Niewidzialność - uczciwe, polskie serwery news odrzucają posty
    pochodzące z wszelkiego rodzaju anonimizerów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2012-04-06 14:22:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Niewidzialność - uczciwe, polskie serwery news odrzucają posty
    > pochodzące z wszelkiego rodzaju anonimizerów.

    Zawsze pozostaje BT5 i WiFi u sąsiada.

  • 53. Data: 2012-04-06 23:36:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-05 13:39:42 +0000, z <z...@g...pl> said:

    > Masz możliwość ustosunkować się do treści zawartych na tej stronie

    No a o czym piszę?
    Czytasz regulamin - bo jesteś normalny i chcesz wiedzieć o co chodzi,
    dochodzisz do fragmentu o tym, że serwis zajmuje się sprzedażą mapy
    fotoradrów (czymkolwiek toto jest) i wychodzisz ze strony.
    Więc to nie kradzież, nie włamanie, nie wymuszenie...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 54. Data: 2012-04-06 23:37:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-05 14:47:39 +0000, z <z...@g...pl> said:

    > PS. Zresztą już po samym doborze kolorów, poucinanych ogonkach można
    > mieć przeczucie. Albo grafik bez pojęcia

    To byłby brąz z fioletem.

    > Sorry zboczenie zawodowe. :-)

    ;-)
    --
    Bydlę

  • 55. Data: 2012-04-07 14:33:03
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-06 23:36, Bydlę pisze:
> [...]
    > fotoradrów (czymkolwiek toto jest) i wychodzisz ze strony.
    > Więc to nie kradzież, nie włamanie, nie wymuszenie...

    To jest WYŁUDZENIE. A jeśli w moim wypadku jego próba to i tak nie ma
    powodu żeby NACIĄGACZY bronić.
    Nie trzeba być nienormalnym żeby stać się ich ofiarą. Wystarczy nie znać
    najnowszych "technik biznesowych". Swoje dziecko też oskarżałbyś a
    wyciągającego mu piórnik z tornistra rozgrzeszał czy odwrotnie?
    Nie stawiajmy świata na głowie. Mam nadzieję że wyroków w takich
    sprawach będzie coraz więcej.

  • 56. Data: 2012-04-14 11:18:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-07 14:33:03 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > To jest WYŁUDZENIE.

    Żówno prawda - regulamin mówi wyraźnie czym zajmuje się serwis, wszyscy
    umiejący czytać po przeczytaniu rezygnują, a co zrobią idioci?
    A penis wie, co zrobią, bo to idioci...

    > Nie stawiajmy świata na głowie.

    No właśnie - korzystanie z mózgu wychodzi taniej...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2012-04-14 18:16:04
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-14 11:18, Bydlę pisze:

    > No właśnie - korzystanie z mózgu wychodzi taniej...

    Pozostaje mi tylko podziwiać Twój tok rozumowania.

    PS. Rozumiem że jesteś za zniesieniem RSO i innych uregulowań
    prokonsumenckich.
    To jak? Robimy referendum i wypisujemy się z UE.
    W gruncie rzeczy też jestem ZA wypisaniem.

  • 58. Data: 2012-04-23 18:51:02
    Od: Artur Maśląg <a...@g...com>

    On 4 Kwi, 11:03, p0li <p...@a...SCHNITT.pl> wrote:
    > http://www.bazawykroczen.pl/
    >
    > wpisałem najpierw kilka numerów wymyślonych naprędce - wszystkie mają
    > wykroczenia w ostatnim miesiącu
    >
    > następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku
    > drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni
    >
    > no i niech ktoś znajdzie regulamin

    Nikt już nie znajdzie, ponieważ interes zamknięty :) Zdaje się, że
    nie obronili "regulaminu
    zgodnego z prawem" :)

  • 59. Data: 2012-05-03 18:17:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-14 18:16:04 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > Pozostaje mi tylko podziwiać Twój tok rozumowania.

    Tak. Myślenie nie boli i na dłuższą metę (obecnie: dalszą) się opłaca.
    Ma jeszcze jedną śmieszną cechę - nie sposób kupić - korzystając z
    mózgu - mapę fotoradarów za jakąś absurdalną cenę. I oszuści nie
    lubią myślących i zawsze ich atakują...

    > PS. Rozumiem

    Nie, nie rozumiesz. Wydaje ci się tylko.

    > że jesteś za zniesieniem RSO i innych uregulowań prokonsumenckich.

    Oczywiście.

    > To jak? Robimy referendum i wypisujemy się z UE.

    Z chęcią.

    > W gruncie rzeczy też jestem ZA wypisaniem.

    Witaj w klubie.

    --
    Bydlę

  • 60. Data: 2012-05-03 21:56:26
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-03 18:17, Bydlę pisze:

    > Z chęcią.

    > Witaj w klubie.

    Gorszym od głupiego prawa jest nagminne nie stosowanie obowiązującego.
    Prawo zawsze można poprawić a przyzwyczajenie do korupcji, olewania ...
    już trudniej.