  • 31. Data: 2012-04-04 16:03:31
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-04 11:03, p0li pisze:

    > http://www.bazawykroczen.pl/
    >
    > wpisałem najpierw kilka numerów wymyślonych naprędce - wszystkie mają
    > wykroczenia w ostatnim miesiącu
    >
    > następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku
    > drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni
    >

    > no i niech ktoś znajdzie regulamin
    Jest http://www.bazawykroczen.pl/regulamin.html - przeczytaj -

    to już było aby nie klepać własnych danych osobowych i nie akceptować
    każdego okienka bez przeczytania regulaminu
    ;)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 32. Data: 2012-04-04 16:09:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-04 10:12:56 +0000, z <z...@g...pl> said:

    > NIE NIE i jeszcze raz NIE!!!

    Nie zgadzasz się na to, by bezmyślne głupki były odcięte od możliwości
    wydawania pieniędzy?
    No właśnie spryciarze na tym bazują, że idiota może wydać pieniędze bez
    kontroli kogoś myślącego...

    > Karane powinno być wyłudzanie pieniędzy.

    A, to piszesz nie na temat, bo my o stronie, na której nikt nie zajmuje
    się wyłudzaniem, tylko rzetelnie opisamym pobieraniem pieniędzy za
    wysłane SMSy.

    > To że świat staje się coraz bardziej chory

    Chory się staje, bo co i rusz jakiś cymbał występuje w obronie idiotów,
    żądając, by mieli prawo trwonić swe pieniądze.

    > nie znaczy że mamy się do tego przyzwyczajać i zezwalać na kradzież.

    Dawaj opis tej kradzieży - bo na tamtej stronie nie ma niczego takiego
    jak kradzież.
    (co jest oczywiste dla tych, którzy - jak każdy normalny - najpierw
    przeczytali regulamin)

    > Jest prawo i trzeba je stosować.

    Dawaj przepis, zabraniający sprzedaży mapy fotoradarów za pieniądze.

    > Zasady są zasadami i najpierw trzeba je naszym dzieciom wpajać a
    > dopiero później edukować jak sobie radę dawać w życiu (w wyścigu
    > szczurów) A NIE ODWROTNIE!!!

    Tak - normalni uczą dzieci myśleć, a matoły żądają prawa do wysyłania
    SMSów na prawo i lewo.

    > PS. A takie "bydlęce" posty stawiające świat na głowie trzeba prostować
    > i napiętnować :-)

    Toż robisz to od samego początku - piętnujesz myślących, którzy nie
    korzystają bezmyślnie z internetu.
    Ile wysłałeś już takich SMSów?

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2012-04-04 16:25:47
    Od: gregor <g...@s...pl>

> [...]
    >
    > następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku
    > drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni

    Niezły przekręt nie wierzcie w takie bzdury sam piałem (wraz z kolegami)
    Policyjny system do tych wykroczeń i nazywa się E-RSoW (E-Prewencja po
    zmianach dotyczących mandatów ale to ma tylko woj. podlaskie) w
    większości woj. korzystają z E-RSoW i nie ma możliwości by jakieś
    badziewie miało dostęp do tej bazy

    gregor

  • 34. Data: 2012-04-04 17:16:09
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 4.4.2012, AZ napisał(a):

    > Tak, tak. Tylko tamta była darmowa.

    No ale jak widać w wątku, nadal są tacy, których tamta (i inne) niczego
    nie nauczyła. ;P
    --
    Michu <michu_l(at)tlen(dot)pl>

    "Howard, you know me to be a very smart man.
    Don't you think that if I were wrong, I'd know it?"
    Sheldon Cooper

  • 35. Data: 2012-04-04 17:38:35
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > No właśnie spryciarze na tym bazują, że idiota może wydać pieniędze bez
    > kontroli kogoś myślącego...

    Faktycznie, ktoś uczciwy, inteligentny i prawy (zapewne ktoś taki jak Ty),
    powinien decydować o pieniądzach głupków i kretynów.
    Inaczej dorwą się do niej wszelkiej maści cwaniaki.

    > A, to piszesz nie na temat, bo my o stronie, na której nikt nie zajmuje
    > się wyłudzaniem, tylko rzetelnie opisamym pobieraniem pieniędzy za
    > wysłane SMSy.

    e, cofam co napisałem wyżej.
    Nie możesz zarządzać kasą głupków, masz wypaczone pojęcie o rzetelności.

  • 36. Data: 2012-04-04 17:50:54
    Od: nazgul <x...@w...pl>

> [...]
    > zmianach dotyczących mandatów ale to ma tylko woj. podlaskie) w
    > większości woj. korzystają z E-RSoW i nie ma możliwości by jakieś

    w sumie czemu nie udostępnić takiej bazy?
    Najlepiej odpłatnie na stronie samorządu, policji lub SM.
    Zawsze to jakiś dodatkowy wpływ do budżetu, a nikt do glądania fotek
    przecież przymuszany nie jest.

  • 37. Data: 2012-04-04 17:56:47
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-04 16:09, Bydlę pisze:
    > A, to piszesz nie na temat, bo my o stronie, na której nikt nie zajmuje
    > się wyłudzaniem, tylko rzetelnie opisamym pobieraniem pieniędzy za
    > wysłane SMSy.

    Z jakiego "palikota" się urwałeś?
    Usiądź i przemyśl po co jest ta strona. Co obiecuje a co daje w zamian.

    > Chory się staje, bo co i rusz jakiś cymbał występuje w obronie idiotów,
    > żądając, by mieli prawo trwonić swe pieniądze.

    Się zaplątałeś. Przemyśl. Może to coś da.

    > Dawaj opis tej kradzieży - bo na tamtej stronie nie ma niczego takiego
    > jak kradzież.
    Jest wyłudzenie które podpada pod paragraf i kropka.

    > Dawaj przepis, zabraniający sprzedaży mapy fotoradarów za pieniądze.
    Nie na temat

    > Tak - normalni uczą dzieci myśleć, a matoły żądają prawa do wysyłania
    > SMSów na prawo i lewo.
    O co Ci chodzi? Jakiś totalitaryzm? tym wolno wysyłać a tym nie. Kto
    będzie decydował? Bydlę?

    > Toż robisz to od samego początku - piętnujesz myślących, którzy nie
    > korzystają bezmyślnie z internetu.
    Nie doczytałeś. Trenuj dalej.
    Ja piętnuję złodziei a Ty ich ofiary.

    > Ile wysłałeś już takich SMSów?
    Żadnego ale nikomu niczego zabraniać nie będę jeśli nie łamie prawa.

  • 38. Data: 2012-04-04 19:41:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    megrims w <news:jlhi6f$7uh$1@usenet.news.interia.pl>:

    > trochę NTG, ale:
    > jest coś darmowego i bez regulaminu. Tylko ciekawe, czy to fake,
    > czy podaje prawdziwe dane: www.pobralem.pl

    Do wyboru:
    "Posiadamy informacje o pobieranych materiałach multimedialnych z Twojego
    IP"
    "Nie posiadamy informacji o Twoim IP"

    Żadne IP, które sprawdziłem nie jest *Moje*. Moje (Twoje) to mogą być np.
    192.168.x.x lub 10.x.x.x

  • 39. Data: 2012-04-04 23:35:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-04 15:56:47 +0000, z <z...@g...pl> said:

    > Z jakiego "palikota" się urwałeś?

    jeszcze raz - bredzisz i kłamiesz twierdząc, że na tamtej stronie
    się kogoś okrada, albo łamie prawo sprzedając mapę fotoradarów.

    Miałeś podać paragrafy, ale postanowiłeś bawić się w jakieś - godne
    gówniarza - gierki.
    Dawaj ten przepis zabraniający sprzedaży map oraz przepis nazywający
    sprzedaż ma, kradzieżą.

    O ile w ogóle rozumiesz cokowiek z regulaminu, który pewnie - jak każdy
    normalny człowiek - najpierw przestudiowałeś.
    Bo czytałeś w końcu, prawda?
    Nie najpierw, a po wpisaniu danych?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2012-04-05 02:06:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-04 19:41, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > "Nie posiadamy informacji o Twoim IP"
    >
    > Żadne IP, które sprawdziłem nie jest *Moje*. Moje (Twoje) to mogą być np.

    Adresy 192.168.x.x to sieci prywatne. Publiczny adres znajdziesz pod
    www.whatismyip.com albo http://www.geoiptool.com/. Jak chcesz
    się schować to użyj https://www.torproject.org/.

    Twój adres publiczny to 46.4.214.107. Wygląda na niemcy.