  • Data: 2012-04-05 11:14:22
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 4, 2:26 pm, "mz" <a...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    > wiadomościnews:jlhe2l$a58$1@inews.gazeta.pl...>> Ja wpisałem rejestracje samochodu,
    który poszedł do kasacji więc nie powinno

    > Przyjmuje wszystko co wpiszesz. A na dole pisze, że to strona rozrywkowa. Więc
    > co się tu dziwić. Ma służyć do zabawy nie do sprawdzenia.

    Nie ma ssłużyć do zarabiania :
    szczegół tkwi tutaj - 1. Wyślij SMS na numer 92505 o treści
    RADARY(koszt 30,75 zł z VAT)

    Nawet nie piszą maczkiem, a ilu frajerów złapie się ?

    Pozdrawiam !

    PS:
    Może jakiś "frajer" pochwali się co mu napisali po wysłaniu smsa za
    ponad 3 dychy ?