  • Data: 2012-04-04 17:56:47
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-04 16:09, Bydlę pisze:
    > A, to piszesz nie na temat, bo my o stronie, na której nikt nie zajmuje
    > się wyłudzaniem, tylko rzetelnie opisamym pobieraniem pieniędzy za
    > wysłane SMSy.

    Z jakiego "palikota" się urwałeś?
    Usiądź i przemyśl po co jest ta strona. Co obiecuje a co daje w zamian.

    > Chory się staje, bo co i rusz jakiś cymbał występuje w obronie idiotów,
    > żądając, by mieli prawo trwonić swe pieniądze.

    Się zaplątałeś. Przemyśl. Może to coś da.

    > Dawaj opis tej kradzieży - bo na tamtej stronie nie ma niczego takiego
    > jak kradzież.
    Jest wyłudzenie które podpada pod paragraf i kropka.

    > Dawaj przepis, zabraniający sprzedaży mapy fotoradarów za pieniądze.
    Nie na temat

    > Tak - normalni uczą dzieci myśleć, a matoły żądają prawa do wysyłania
    > SMSów na prawo i lewo.
    O co Ci chodzi? Jakiś totalitaryzm? tym wolno wysyłać a tym nie. Kto
    będzie decydował? Bydlę?

    > Toż robisz to od samego początku - piętnujesz myślących, którzy nie
    > korzystają bezmyślnie z internetu.
    Nie doczytałeś. Trenuj dalej.
    Ja piętnuję złodziei a Ty ich ofiary.

    > Ile wysłałeś już takich SMSów?
    Żadnego ale nikomu niczego zabraniać nie będę jeśli nie łamie prawa.