  • 261. Data: 2014-07-30 23:42:55
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > wiesz ale nie powiesz?

    Pytałeś czy można przesłać zipa na iPhone.
    Odpowiedziałem - można.

  • 262. Data: 2014-07-30 23:43:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 23:05, Pszemol pisze:
    /.../
    > Pogubiłeś sie...
    > Mowa byla o przenoszeniu obrazków ze starego telefonu do nowego starymi
    > "dyskietkowymi" metodami. Kolega wspominał tu z łezka w oku PalmOS.

    Mowa była o przenoszeniu tak, żeby się dało.
    Pomysł z Dropboxem ma duże szanse na zadziałanie, ale w warunkach
    normalnych, tj przy użyciu cywilizowanego sprzętu.

    > Jeśli mówimy o nowych technologiach, DropBox itp, to w ogóle nie ma żadnych
    > problemów z iPhone. Właśnie cały czas Wam to próbuję tłumaczyć.

    Jest. Safari nie chce tego zapisać.

  • 263. Data: 2014-07-30 23:51:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie. Pytałem jak bez iTunes.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 264. Data: 2014-07-30 23:53:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 21:42:54 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Znawca sie odezwał.. Ile masz urządzeń z iOS?

    czyli twierdzisz, zę dla iOS ma znaczenie? I twierdzisz, że to normalne?
    nie ma znaczenia ile mam. Rzeczy, którymi się zajmuję zawodowo też nie
    mam.

    > Kituś bajtluś z Ciebie... Wszystko sie "da" skopiować.

    i dalej nie powiedziałeś jak

  • 265. Data: 2014-07-30 23:53:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 21:42:53 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Nie umiem??? :-)) A to ciekawe... Jestes pewny że do mnie piszesz?

    tak do Ciebie. A odpowiedzi jak nie było tak nie ma

  • 266. Data: 2014-07-30 23:59:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Jul 2014 21:05:38 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Jeśli mówimy o nowych technologiach, DropBox itp, to w ogóle nie ma żadnych
    > problemów z iPhone. Właśnie cały czas Wam to próbuję tłumaczyć.

    Jasne, transmitowac gigabajty i dzielic sie z Dropboxem, podczas gdy
    mozna polaczyc dwa telefony kabelkiem, odpalic na jednym USB host
    (bo przeciez mozna, skoro to taki swietny telefon :-P),
    na drugim iServer mode i sobie kopiowac bezposrednio :-)

    J,

  • 267. Data: 2014-07-31 00:11:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 23:51, masti pisze:
    /.../

    > nie. Pytałem jak bez iTunes.

    Z iTunesami też ciężko. Jakiegoś hasła wymagają. Jakieś komunikaty
    wyrzucają, że ajfon jakiś nie taki.
    Trudno się rozeznać.

  • 268. Data: 2014-07-31 00:13:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 23:59, J.F. pisze:
    /.../
> [...]
    > (bo przeciez mozna, skoro to taki swietny telefon :-P),
    > na drugim iServer mode i sobie kopiowac bezposrednio :-)

    Jednorazowo to jest jakieś wyjście, ten Dropbox. Ale bez instalacji
    dodatkowego oprogramowania na ajfonie niemożliwe. A do instalacji jest
    potrzebne jakieś hasło do appstore. Przy czym zrobienie czegoś ad hoc
    nie wchodzi w grę, bo przypisze na amen i cześć.

  • 269. Data: 2014-07-31 01:07:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    > W dniu 30.07.2014 o 17:42, rs pisze:
    > /.../

    > Formalnie, to pisze prawdę

    Formalnie to próbujesz rozmówcy ubliżać bo wybrał jeden z dwu
    poprawnych terminów, bo Ty uznałeś że trzeba użyć innego...

  • 270. Data: 2014-07-31 01:10:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Będzie problem z danymi z nawigacji satelitarnych, trasami itp.
    >
    > 2. Ja z Avili na Samsunga Trend nawet nie przerzucałem, tylko przełożyłem
    > kartę...
    >
    > 3. Potem jednak trzeba to ogarnąć, żeby śmieci wywalić.
    >
    > 4. Miałem problem też z książkami, co sobie je porobiłem w jarach. Program
    > do tego na Androidzie ma zbyt wysokie mniemanie o sobie
    > i za dużych uprawnień chce.

    Co to są jary? Coś, czego nie musi wiedzieć użytkownik co to "nie wie co to
    pliki, typy, konwertery"? Ano właśnie...
    A czy oprócz tego co wymieniłeś, nie będzie też problemów z Symbianowymi
    dzwonkami aby je ot-tak przenieść do Androida i podwiesić pod tych samych
    rozmówców/kontakty co były podwieszone pod Symbianem?
    A może też użytkownik musi coś więcej wiedzieć o systemie plików niż tylko
    to, że ma "dane" i chce te "dane" przenieść? Ano właśnie...