  • 271. Data: 2014-07-31 01:12:30
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    news:53d958ca$0$2373$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 30.07.2014 o 20:10, Pszemol pisze:
    > /.../

    > No.
    > A nawet jak nie chce od razu to dane są można nad tym popracować

    Pytanie czy musisz wiedzieć czy to pliki czy nie musisz... bo o tym rozmowa
    była z "analfabetyczną istotą"...

    > Nie pamiętam, czy coś do ofisa przyszło od razu z Androidem i czy do
    > pedeefa było.

    A co to jest pedeef? Nie przypadkiem plik o określonym typie znowu? Widzisz
    sam, że wiedząc tylko o "danych" a nie wiedząc nic o systemie plików, ich
    typach, kompatybilności z różnymi systemami, aplikacjami taki użytkownik nie
    poradzi sobie przenieść z jednego telefonu na drugi...

  • 272. Data: 2014-07-31 01:15:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 30.07.2014 o 23:05, Pszemol pisze:
    > /.../
    >>
    > Mowa była o przenoszeniu tak, żeby się dało.

    Skup się... i nie utrudniaj sobie życia zipując cokolwiek.
    Przenoś pojedyncze obiekty i nie będziesz miał problemów.

    > Pomysł z Dropboxem ma duże szanse na zadziałanie, ale w warunkach
    > normalnych, tj przy użyciu cywilizowanego sprzętu.

    Na przykład iPhone właśnie.

    > Jest. Safari nie chce tego zapisać.

    A co ma Safari do dropboxa??
    Jak nie umiesz obsługiwać iPhone to się zapytaj jak coś zrobić zamiast
    przeklinać że się nie da tylko na podstawie tego, że Ty nie umiesz...

  • 273. Data: 2014-07-31 01:15:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jasne, transmitowac gigabajty i dzielic sie z Dropboxem, podczas gdy
    > mozna polaczyc dwa telefony kabelkiem, odpalic na jednym USB host
    > (bo przeciez mozna, skoro to taki swietny telefon :-P),
    > na drugim iServer mode i sobie kopiowac bezposrednio :-)

    Można przez dropbox, można przez skydrive, można przez kabelek usb.
    Jak tylko lubisz...

  • 274. Data: 2014-07-31 01:16:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 30.07.2014 o 23:59, J.F. pisze:
    > /.../
    >>
    > Jednorazowo to jest jakieś wyjście, ten Dropbox. Ale bez instalacji
    > dodatkowego oprogramowania na ajfonie niemożliwe. A do instalacji jest
    > potrzebne jakieś hasło do appstore. Przy czym zrobienie czegoś ad hoc nie
    > wchodzi w grę, bo przypisze na amen i cześć.

    Nie pleć bzdur.
    Nie masz bladofiołkowego pojęcia o tym jak używać iPhone.
    W dowolnej chwili możesz zmienić konto Apple ID przypisane do iPhone.

  • 275. Data: 2014-07-31 01:18:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lrbpg9$9gj$4@dont-email.me...

    > czyli twierdzisz, zę dla iOS ma znaczenie? I twierdzisz, że to normalne?

    Co to znaczy "normalne"? Wczytaj się w to słowo... co ono oznacza?

    > nie ma znaczenia ile mam. Rzeczy, którymi się zajmuję zawodowo też nie
    > mam.

    No ale nie wypowiadaj się na temat, którego nie znasz...

    Powiedziałem parę juz razy...

  • 276. Data: 2014-07-31 01:22:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lrbpdd$9gj$3@dont-email.me...

    > nie. Pytałem jak bez iTunes.

    Też o tym już mówiliśmy.

  • 277. Data: 2014-07-31 01:23:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 30.07.2014 o 23:51, masti pisze:
    > /.../

    > Z iTunesami też ciężko. Jakiegoś hasła wymagają.
    > Jakieś komunikaty wyrzucają, że ajfon jakiś nie taki.
    > Trudno się rozeznać.

    Rzeczywiście, jest pewnien (minimalny) IQ wymagany...
    Barista ze Starbucka jest w stanie to obsłużyć a Ty nie umiesz? :-)
    Z Androidem jest prościej - wtykasz dyskietkę 5.25" i już.

  • 278. Data: 2014-07-31 01:25:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lrbph7$9gj$5@dont-email.me...

    > tak do Ciebie. A odpowiedzi jak nie było tak nie ma

    mądrej głowie dość dwie słowie

  • 279. Data: 2014-07-31 05:15:11
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/30/2014 2:32 PM, AL wrote:

    > dodaj mnie do swojego KF'u (dobrodziejstwo nowych technologii)-
    > przynajmniej nie bedziesz tak idiotycznie odpowiadał ;)
    > Dzieki z góry.

    mam nadzieję, że pozwolisz, mi decydować, kogo będę dodawać do mojego
    KFa, a ta jest akurat ostatnia grupa, na której cie jeszcze w nim nie
    ma, tylko dlatego, ze swoimi postami przypominasz mi jakim nie byc na
    starość. ale że moja tolerancja na brak ogłady ma swoje granice, to
    pewnie i na tej grupie też na tym się skończy. <rs>

  • 280. Data: 2014-07-31 09:38:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie

    --