  • 251. Data: 2014-07-30 20:44:20
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 20:13, Pszemol pisze:
    /.../

    > Ile % użytkowników utrudnia sobie życie pakując obrazki zipem
    > zamiast przenieść je luzem ze starego w nowe miejsce?
    > Zdajesz sobie sprawę że aby przenież 10 Giga obrazków tą
    > metodą musisz mieć gdzieś drugie 10 Giga na zipa?
    > Obrazki się bardzo kiepsko pakują, może skubniesz 1% miejsca.
    > OK, 9.99Giga... Po co? Teraz już widzisz że sobie życie utrudniasz?

    Po to, żeby umieścić to np na dropboxie, onetdysku i komfortowo zapisać,
    po czem rozpakować. I masz.

  • 252. Data: 2014-07-30 21:50:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    wiesz ale nie powiesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 253. Data: 2014-07-30 21:51:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 13:13:13 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

> [...]
    > Giga na zipa? Obrazki się bardzo kiepsko pakują, może skubniesz 1%
    > miejsca. OK, 9.99Giga... Po co? Teraz już widzisz że sobie życie

    obrazek, tekst czy logi to taki sam ciąg bitów. Dla systemu nie ma
    znaczenia co kopiuje. Ale ty uparcie usiłujesz ustalić co będzie
    kopiowane. To wyobraź sobie, że jest to plik o nazwie abbaadaanb.asdf
    da się?

  • 254. Data: 2014-07-30 21:52:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    dlaczego nie umiesz udzielić odpowiedzi

  • 255. Data: 2014-07-30 22:03:11
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > I sądzisz że Android bez problemów łyknie takie różne dane z Symbiana
    > bez wymagania od użytkownika aby wiedział co to pliki, typy, konwertery?
    > Dobre! :-)

    Normalnie. Ale takiego buca wszystko będzie dziwić. Bez problemów
    przerzuciłem dane z n8 do s4. BEZ PROBLEMU. Wszystkie. Narysować Ci to żebyś
    pojął jakim jesteś jeleniem?

  • 256. Data: 2014-07-30 22:42:49
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 20:10, Pszemol pisze:
    /.../

    > I sądzisz że Android bez problemów łyknie takie różne dane z Symbiana
    > bez wymagania od użytkownika aby wiedział co to pliki, typy, konwertery?
    > Dobre! :-)

    No.
    A nawet jak nie chce od razu to dane są można nad tym popracować

    Nie pamiętam, czy coś do ofisa przyszło od razu z Androidem i czy do
    pedeefa było.

  • 257. Data: 2014-07-30 22:48:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 22:03, Tomek pisze:

    > Normalnie. Ale takiego buca wszystko będzie dziwić. Bez problemów
    > przerzuciłem dane z n8 do s4. BEZ PROBLEMU. Wszystkie. Narysować Ci to
    > żebyś pojął jakim jesteś jeleniem?

    Będzie problem z danymi z nawigacji satelitarnych, trasami itp.

    2. Ja z Avili na Samsunga Trend nawet nie przerzucałem, tylko
    przełożyłem kartę...

    3. Potem jednak trzeba to ogarnąć, żeby śmieci wywalić.

    4. Miałem problem też z książkami, co sobie je porobiłem w jarach.
    Program do tego na Androidzie ma zbyt wysokie mniemanie o sobie i za
    dużych uprawnień chce.

  • 258. Data: 2014-07-30 23:05:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    > W dniu 30.07.2014 o 20:13, Pszemol pisze:
    > /.../

    > Po to, żeby umieścić to np na dropboxie, onetdysku i komfortowo zapisać,
    > po czem rozpakować. I masz.

    Pogubiłeś sie...
    Mowa byla o przenoszeniu obrazków ze starego telefonu do nowego starymi
    "dyskietkowymi" metodami. Kolega wspominał tu z łezka w oku PalmOS.

    Jeśli mówimy o nowych technologiach, DropBox itp, to w ogóle nie ma żadnych
    problemów z iPhone. Właśnie cały czas Wam to próbuję tłumaczyć.

  • 259. Data: 2014-07-30 23:42:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > dlaczego nie umiesz udzielić odpowiedzi

    Nie umiem??? :-)) A to ciekawe... Jestes pewny że do mnie piszesz? Czy cos
    Ci sie nie spodobalo w odpowiedzi od NetiaAbonent? :-)

  • 260. Data: 2014-07-30 23:42:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > obrazek, tekst czy logi to taki sam ciąg bitów. Dla systemu nie ma
    > znaczenia co kopiuje.

    Znawca sie odezwał.. Ile masz urządzeń z iOS?

    > Ale ty uparcie usiłujesz ustalić co będzie
    > kopiowane. To wyobraź sobie, że jest to plik o nazwie abbaadaanb.asdf
    > da się?

    Kituś bajtluś z Ciebie... Wszystko sie "da" skopiować.