  • 241. Data: 2014-07-30 16:26:39
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 01:37, Pszemol pisze:
    > "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message

    > Istoto analfabetyczna??
    > Zauważ, że tym przypadku "dane" są w postaci plików... i odszczekaj

    Analfabetyczna. Wystarczy że wiesz, że masz na karcie zdjęcia, filmy,
    pliki z dyktafona, pedeefy i dokumenty. Nie musisz wiedzieć, że to pliki.

  • 242. Data: 2014-07-30 17:42:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/30/2014 10:26 AM, Smok Eustachy wrote:

    > Analfabetyczna. Wystarczy że wiesz, że masz na karcie zdjęcia, filmy,
    > pliki z dyktafona, pedeefy i dokumenty. Nie musisz wiedzieć, że to pliki.

    ty poważnie? bo nie wiem czy poziom tej rozmowy zszedł tak nisko, czy po
    prostu, jaja z Pszemola sobie robisz? <rs>

  • 243. Data: 2014-07-30 20:09:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 30.07.2014 o 01:36, Pszemol pisze:
    > /.../

    > To tylko komputerowe nerdy miały wcześniej inny elefon, który miał kartę
    > pamięci?
    > No LOL

    Nie ma problemu z przenoszeniem się ze starego telefonu na nowy.
    Mówiliśmy o "problemach" z przegraniem logfile z peceta offline,
    bez kabelka/bez iTunes.

    > Nie poradzi, bo musi coś kupować itp.

    ?? I co, nerda nie stać na 3 zł?

    > Margines to czerpie przyjemność z kupowania zbędnych aplikacji w appstore.

    No jak kupuje zbędne... ja pisałem o kupieniu tylko jak Ci potrzebna :-P

  • 244. Data: 2014-07-30 20:10:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Analfabetyczna. Wystarczy że wiesz, że masz na karcie zdjęcia, filmy,
    > pliki z dyktafona, pedeefy i dokumenty. Nie musisz wiedzieć, że to pliki.

    I sądzisz że Android bez problemów łyknie takie różne dane z Symbiana
    bez wymagania od użytkownika aby wiedział co to pliki, typy, konwertery?
    Dobre! :-)

  • 245. Data: 2014-07-30 20:11:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > ty poważnie? bo nie wiem czy poziom tej rozmowy zszedł tak nisko, czy po
    > prostu, jaja z Pszemola sobie robisz? <rs>

    Używa epitetów, a więc wyraźnie argumenty rzeczowe się mu już skończyły.

  • 246. Data: 2014-07-30 20:13:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lr9nrn$p2i$2@dont-email.me...

    > to nie jest nietypowe zastoswanie. No chyba, ze dla iPhonea.

    Ile % użytkowników utrudnia sobie życie pakując obrazki zipem
    zamiast przenieść je luzem ze starego w nowe miejsce?
    Zdajesz sobie sprawę że aby przenież 10 Giga obrazków tą
    metodą musisz mieć gdzieś drugie 10 Giga na zipa?
    Obrazki się bardzo kiepsko pakują, może skubniesz 1% miejsca.
    OK, 9.99Giga... Po co? Teraz już widzisz że sobie życie utrudniasz?

  • 247. Data: 2014-07-30 20:14:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Można tego zipa przesłać czy nie??

    Jasne że można. Tylko po co robić na siłę trudniej jak można łatwiej??

  • 248. Data: 2014-07-30 20:14:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lral6l$m09$11@dont-email.me...

    > a na temat?

    No na temat pisze. Czego nie rozumiesz?

  • 249. Data: 2014-07-30 20:15:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 17:42, rs pisze:
    /.../

    > ty poważnie? bo nie wiem czy poziom tej rozmowy zszedł tak nisko, czy po
    > prostu, jaja z Pszemola sobie robisz? <rs>

    Formalnie, to pisze prawdę

  • 250. Data: 2014-07-30 20:32:21
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-29 19:44, rs wrote:

    > o czym, jak ci to J.F. pokazał, nie masz bladego pojęcia. ale ciśnienie
    > nadal silne.

    > tia. bo potrafię z *również* powodzeniem korzystać z dobrodziejstw
    > nowych technologii, to podążam za stadem? jasne, jasne. wróć ty do tej
    > swojej jaskini z 8-trackami, zanim i na tej grupie wylądujesz w KFie, ze
    > reszta usenetowego bydła (za przeproszeniem). <rs>

    dodaj mnie do swojego KF'u (dobrodziejstwo nowych technologii)-
    przynajmniej nie bedziesz tak idiotycznie odpowiadał ;)
    Dzieki z góry.