  • 231. Data: 2014-07-30 00:39:16
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I dlatego wlasnie chcemy smatfona, ktory sie bedzie trzymal powszechnie
    > uzywanych standardow, a nie bedzie robil wszystkiego iMazing ...
    >
    > Wymiana danych podstawa w smartfonie ...

    I potem doradzisz w taki glupi sposob sasiadowi a on nigdy w zyciu plikow
    nie bedzie wymienial i nawet nie wie co to plik :-))

  • 232. Data: 2014-07-30 00:48:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 00:39, Pszemol pisze:
    /.../
    > Dla kogo jest oczywiste?

    Dla każdego. Jak nawet ktoś se kupił ajfona ot tak to już wie, że
    wymiana danych musi być, bo nie ma jak przegrać danych z karty pamięci.

    Dla 1 promila nerdow kopiujacych z peceta jakies
    > logfile offline??
    > Bo reszta uzytkownikow smartfonow moze nawet nie wiedziec co to jest
    > plik...

    Ale wie, co to jest słit focia.

  • 233. Data: 2014-07-30 00:48:45
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 00:39, Pszemol pisze:
    /../

    > I potem doradzisz w taki glupi sposob sasiadowi a on nigdy w zyciu plikow
    > nie bedzie wymienial i nawet nie wie co to plik :-))

    Skup się istoto analfabetyczna: on napisał "danych"

  • 234. Data: 2014-07-30 01:36:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Dla każdego. Jak nawet ktoś se kupił ajfona ot tak to już wie, że wymiana
    > danych musi być, bo nie ma jak przegrać danych

    Bzdury gadasz... Znowu mylisz typowego użytkownika smartfone
    z komputerowym nerdem kopiującym na telefon logi z pecetów.

    A nawet ten nerd sobie poradzi za pomocą programu od którego
    się ten wątek zaczął. Ale do Was nie dociera....

    > Ale wie, co to jest słit focia.

    Otóż to. Przenosisz potrzeby marginesu użytkowników na wszystkich
    użytkowników i wychodzi Ci właśnie taka bzdura...

  • 235. Data: 2014-07-30 01:37:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 30.07.2014 o 00:39, Pszemol pisze:
    > /../

    > Skup się istoto analfabetyczna: on napisał "danych"

    Istoto analfabetyczna??
    Zauważ, że tym przypadku "dane" są w postaci plików... i odszczekaj

  • 236. Data: 2014-07-30 05:12:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 21:52:37 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Bo chce Ci uzmyslowic, że szukasz na siłę nietypowych zastosowań
    > smartfona...

    to nie jest nietypowe zastoswanie. No chyba, ze dla iPhonea.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 237. Data: 2014-07-30 13:33:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    a na temat?

  • 238. Data: 2014-07-30 14:47:31
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a na temat?

    Skup się, iTunes

  • 239. Data: 2014-07-30 14:59:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Jul 2014 21:15:08 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Chcę powiedzieć, że jak chcesz mieć w smartfonie obrazki to nie
    powinieneś
    > przesyłać zipa tylko obrazki...

    Można tego zipa przesłać czy nie??

    --
    Marek

  • 240. Data: 2014-07-30 16:25:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.07.2014 o 01:36, Pszemol pisze:
    /.../

    > Bzdury gadasz... Znowu mylisz typowego użytkownika smartfone
    > z komputerowym nerdem kopiującym na telefon logi z pecetów.

    To tylko komputerowe nerdy miały wcześniej inny elefon, który miał kartę
    pamięci?
    No LOL

    > A nawet ten nerd sobie poradzi za pomocą programu od którego
    > się ten wątek zaczął. Ale do Was nie dociera....

    Nie poradzi, bo musi coś kupować itp.

    > Otóż to. Przenosisz potrzeby marginesu użytkowników na wszystkich
    > użytkowników i wychodzi Ci właśnie taka bzdura...

    Margines to czerpie przyjemność z kupowania zbędnych aplikacji w appstore.