  • Data: 2014-07-29 19:31:41
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-27 23:52, rs wrote:

    > bo pewnie mało applowcow znasz. albo zadajesz z histerycznymi
    > panienkami, które kupują sprzęt apple, dlatego, że koleżanki maja i już
    > z przyzwyczajenia w taki sposób reagujesz na neutralne informacje.

    Od lat uzywalem palmosa (jeszcze mono 160x160 - bo innych nie bylow).
    Poniewaz jestem czesto wierny marce od poczatku byl to Clie f.Sony -
    zaczynalem bodajze od J360 a skonczylem na sztandarowym TH55 (po drodze
    bylo ich chyba z 10). TH55 tez mialem wersje europejska, bo na US
    oczywiscie byl wykastrowany z BT.

    PalmOS sie skonczyl - wiec zaczolem szukac nastepcy.
    Zaczolem od Symbiana - ale tez system padl na twarz.
    Mialem pierwsza androidowa sluchawke - czyli G1.
    Potem Iphona 4. Po porownaniu wyszlo, ze kolejnego kupilem G2 (Vision,
    lub DesireZ) bo iOS uwazalem za wykastrowany system juz w porownaniu do
    PalmOS'a.
    Nie uwazam ludzi korzystajacych z iphonow za gorszych, czy cos w tym
    stylu. To jest ich wybor. W pracy szef - zagorzaly applowiec - ciagle
    sie dziwi na wyjazdach sluzbowych : a w androidzie to mozna?
    Ale zaraz zaczyna z tym swoim Apple ponad wszystko (ja sie usmiecham w
    duchu - to jego rzecz).
    Kolega, ktory od lat rowniez tylko nadgryzionym jablkiem sie posluguje
    powiada szczerze: iPhone jest dla starszych ludzi - zero problemu z
    konfiguracja, dziala - a ze nie ma wszystkiego, no coz - da sie zyc.

    I teraz do sedna:
    ja w tym watku widze raczej funbojow applea rzucajacych sie w
    konwulsjach niz normalna rozmowe.

    Watek zaczal sie od funkcjonalnosci USB w iPhonach - ok.
    Majac PalmOS, potem Symbiana czy teraz korzystajac z Androida - watek
    troche smieszy - bo to niemal oczywistosc.\
    Zrobila sie z tego kolejna religijna wojna - i to raczej nie wywolany
    przez 'funbojow' androida ale wlasnie przez 'wyznawcow' kosciola
    nadgryzionego jablka.

    > ale to właśnie tobie się taki tryb włączył. ja nie rozumiem. Pszemol
    > jaki jest, Apple jaki jest taki, ale Pszemol podał niewinną informację o
    > appie pod iOSa, a tu od razu teorie dorabiają. weźcie sobie dajcie
    > spokój. na piwo idźcie, albo z psem na spacer jak wam się nudzi, bo
    > naprawdę głupio patrzeć jak grono androidowców, czy innych kafelkowców
    > zachowuje sie jak stado rozhisteryzowanych ciot spod sklepu apple'a.
    > (nie obrażając ciot broń boże). <rs>

    o - jakosc nikt tu nie wspomnial o kosciele M$ - WP ma tryb USB czy nie?