  • Data: 2014-07-29 20:07:53
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > W pracy szef - zagorzaly applowiec - ciagle sie dziwi na wyjazdach
    > sluzbowych : a w androidzie to mozna?

    Podaj jakieś przykłady, przetestujemy wiedzę szefa...

    > Kolega, ktory od lat rowniez tylko nadgryzionym jablkiem sie posluguje
    > powiada szczerze: iPhone jest dla starszych ludzi - zero problemu z
    > konfiguracja, dziala - a ze nie ma wszystkiego, no coz - da sie zyc.

    W Androidzie konfiguracja nie działa?

    > I teraz do sedna:
    > ja w tym watku widze raczej funbojow applea rzucajacych sie w konwulsjach
    > niz normalna rozmowe.

    Znaczy kogo konkretnie?

    > Watek zaczal sie od funkcjonalnosci USB w iPhonach - ok.
    > Majac PalmOS, potem Symbiana czy teraz korzystajac z Androida - watek
    > troche smieszy - bo to niemal oczywistosc.\
    > Zrobila sie z tego kolejna religijna wojna - i to raczej nie wywolany
    > przez 'funbojow' androida ale wlasnie przez 'wyznawcow' kosciola nadgryzionego
    jablka.

    Dla Ciebie jest "oczywiste" to co miałeś w Palmie. Wtedy te urządzenia
    mialy inspiracje udawać pecety...
    Smartfone współczesny nie udaje peceta.

    > o - jakosc nikt tu nie wspomnial o kosciele M$ - WP ma tryb USB czy nie?

    Ciagle upierasz sie przy konkretnych rozwiazaniach problemu zamiast skupic
    sie na problemie i zapytac sie jak sie go dzis w smartfonach rozwiązuje.
    Czasy PalmOSa odeszly do lamusa.