  • Data: 2014-07-21 22:35:29
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale powiedz mi, skąd ten ton świetej wojny? Po co te teksty pod całkiem
    > neutralną informacją o promocji fajnego apka pod iOS? Dorośnij!

    Sory, Pszemol, ale to nie jest neuralna informacja. Tak samo jak
    informacja o tym że polska ma 158 miejce w świecie w klasyfikacji drużyn
    piłkarskich. albo jak siedzisz w piaskownicy, i mówisz: mój tata ma
    chryslera a ty jeździsz tramwajem.
    iPhone to jest coś czego ludzie pragną, ale to coś niema wielu
    funkcjonalności uważanych za podstawowe w telefonach. Ogłaszanie że
    jakiś program wzbogaca iPhona o podstawową funkcjonalność _na tej
    grupie_ jest wykopaniem topora wojennego. Tu niema nikogo kto jest tym
    zainteresowany. Ba, być moze wsród właścicieli iPhona jest mniej niż 1%
    zainteresowanych taką funkcjonalnością, bo to najzwyczajniej nie jest
    potrzebne. jak by było komuś potrzebne, to _ktoś_ nie kupiłby iPhona.

    ToMasz