  • 21. Data: 2012-08-13 19:09:30
    Temat: Re: USB over IP
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    <n...@s...org> napisał w wiadomości news:k0b5eq$n2g$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    dowe/moduly-ethernet-to-usb/digi-anywhereusb-2-port-
    usb-over-ip-hub.html

    > Moglbys napisac ile to cacko kosztuje? :)

    Dwuportowy (2xUSB) 205 EURO netto + koszt wysyłki DPD 15zł

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl
    http://www.amt.pl

  • 22. Data: 2012-08-13 19:14:13
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Dzień dobry.
    > Mam taki:
    > http://www.belkin.com/networkusbhub/
    >
    > Działa z hasp i win serwer 2008 r2 64-bit
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Łukasz

    Dzięki cenna porada, nie wczytywałem się w dokumnetcję - czy jakieś
    oprogramowanie do tego urzadzenia tworzy
    kolejny wirtualny USB na Win 2008 i przez niego serwer komunikuje się z
    wpiętym w czarne pudełeczko HASPem ?

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl
    http://www.amt.pl

  • 23. Data: 2012-08-13 21:21:54
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dwuportowy (2xUSB) 205 EURO netto + koszt wysyłki DPD 15zł

    Czyli 95% ceny tego urzadzenia to sterowniki...
    I dobrze :).

  • 24. Data: 2012-08-13 22:35:40
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2012-08-13 19:14, Artur Dębski pisze:

    > Dzięki cenna porada, nie wczytywałem się w dokumnetcję - czy jakieś
    > oprogramowanie do tego urzadzenia tworzy
    > kolejny wirtualny USB na Win 2008 i przez niego serwer komunikuje się
    > z wpiętym w czarne pudełeczko HASPem ?

    Do zestawu dołączony jest mały program, który po uruchomieniu pokazuje
    jaki sprzęt jest podłączony do czarnej skrzynki. Wybierasz co ma być
    podłączone najesz podłącz i w komputerze instalowany jest sprzęt usb jak
    by był podłączony lokalnie.

    --
    Pozdraiam
    Łukasz

  • 25. Data: 2012-08-14 12:37:03
    Od: "Artur" <n...@s...pls>

    "Artur Dębski" <a...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > http://www.gamma.pl/katalog/komunikacja/sieci-przewo
    dowe/moduly-ethernet-to-usb/digi-anywhereusb-2-port-

    Milo, ze pomoglem. :) Daj znac czy bedzie pracowalo. Mam tez podobny pomysl
    tylko, ze moj problem polega na tym, ze tam gdzie jest serwerownia nie ma
    zasiegu zadnej sieci komorkowej, a chcialbym zrobic monitoring maszyn i
    sieci z powiadamianiem SMS.

  • 26. Data: 2012-08-16 19:06:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/08/2012 14:08, Artur Dębski wrote:
> [...]
    > z urządzenia USB wpiętego do LAN a konkretnie modemu GSM do wysyłania
    > SMS.
    >
    > Przeszukując sieć widzę parę urządzeń lecz nie mam pewności co do
    > ich prawidłowego działania pod 64 bitowym systemem Windows 2008 R2
    > Może ktos przerabiał podobne rozwiązanie i zechce podzielić się
    > swoimi spostrzeżeniami co do konkretnego modelu urządzenia USB over IP?
    >
    > Tu urzadzenia wygladają nieźle ale dość drogie i trudne do kupienia w Polsce:
    > http://www.digi.com/products/usb/anywhereusb#models
    >
    > Tu inne lecz mam niejszą pewność co do ich poprawnego
    -usb-do-swojej-domowej-sieci

    Mam konkretnie ten:

    http://www.belkin.com/uk/support/article/?lid=enu&pi
    d=f5l009uk&aid=9216&scid=0

    Działa z Windowsami 2k3 na ESX5 i sprzętowym kluczem z licencją do
    program, zdaje się że wg tej instrukcji instalowałem:

    http://community.spiceworks.com/how_to/show/764

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil