  • Data: 2016-03-05 12:45:03
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bw0y4vckvias$.ur64y20p6n6x.dlg@40tude.net...
    > Teraz zreszta podobnie - sok malinowy, herbata malinowa - a
    > przeczytajcie sklad.

    60% aronii, jakoś tak... Malin jakieś 2-3 % może w ogóle, reszta, to dodatki
    dla uprawdopodobnienia smaku. Udało mi się kupić sok rzeczywiście malinowy.
    Ale kosztował 10 złotych za chyba ćwierć litra. Ale nawet nie o cenę mi
    idzie, raz na jakiś czas mnie stać. Tylko, tego po prostu raczej nie ma, to
    co kupiłem, to był szczęśliwy traf raczej. A na codzień to aronia, aronia,
    aronia. Nie mam nic przeciw niej, nawet kupiłem specjalnie sok aroniowy
    (tylko ile było w nim aronii, a ile aronii? :P (żart)) i nawet smak mi
    odpowiadał. Tylko wolałbym, wdeptując w psią kupę, mieć pewność, ze to psia
    kupa, a nie jakaś cud-mieszanka, z 0.15% psiej kupy, a reszta, to dodatki,
    które mi zeżrą podeszwę buta? Bo z gówna obmyję pod prysznicem, wysuszę na
    kaloryferze i po bólu, nawet zapachu nie będzie.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.