  • Data: 2016-03-05 12:33:52
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8gs3dq56fa8$.i76sgrejd3q9.dlg@40tude.net...
    > Na szczescie jestesmy w Unii i tu maslo mus byc maslane.
    > Inne wyroby juz se nie nazywaja "maslo".

    Niestety, producenci to obchodzą, że wprawdzie nie piszą już "masło", ale
    OIDP, nikt im nie zakazał nadawać nazw wprost sugerujących, że to jednak
    masło... Dopiero spojrzenie na skład wyjaśnia sprawę. Ale, pokażcie mi, kto
    z kupujących to sprawdza? Ja to robię, ale, weź to np. mojej Mamie
    wytłumacz... Weźmie np. najdroższe mleko, bo stało najbliżej na półce. I co
    ja się mogę jej dziwić, było, stało, to wzięła. Zwróci uwagę na 3.2%
    tluszczu, ale na to, ze obok stoi mleko o 30% tańsze (pomińmy już, czy
    lepsze, czy gorsze), już się raczej nie załapie. Teraz mówię mojej Mamie,
    załóżmy, potrzebuję pena 32GB, możliwie niedrogiego, jak mama będzie w
    sklepiek niech kupi. Czy mam się dziwić, jeśli powie "Synku, kupiłam ci
    pendrajwa 32 giga za 15 złotych", nie wiedząc, ze być może kupiła "ostatbnie
    gówno"? A wy, drodzy koledzy... A nie może być tak, że wymówką producenta
    będzie, że "256GB" to "nazwa handlowa"? Takie pamięciowe PMPO...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.