  • 11. Data: 2013-03-26 00:14:12
    Temat: Re: USB HDMI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "$heikh el $hah" 5150b609$0$26707$6...@n...neostrada.pl

    > No ale dalej nie rozumiem,

    Więc nie zabieraj głosu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-03-26 00:37:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal" kiq8eq$o2i$...@m...internetia.pl

    > http://sklep.rms.pl/index.php?p3418,kabel-vga-d-sub-
    3xrca-component-video-digital-d-v3r18-1-8m

    Czy to znaczy, że VGA można bezpośrednio puścić na czincze telewizyjne lub na
    Eurozłącze?

    > Skończyłeś? Co takiego złego jest w tym Win7 Starter poza ograniczeniem

    Żal mi czasu na wymienianie.

    () cena
    () dyskożerność i RAMożerność
    () awaryjność
    () finansowe wspieranie przygłupa
    wspierającego przygłupów typu
    Kaweckiego i rozpychającego się
    łokciami

    Kto miał do czynienia z Win8 -- ten wie, że to już pełna masakra!

    > RAM do AFAIR 2GB (w netbokach rzadko jest więcej). Zniknęło chyba nawet

    :)

    > mniej więcej pisałeś o DVB-T z jakimś stickiem za 30 zł źle odbierającym.

    DVB-T na Księżyc? Akurat znam kogoś, kto bez trudu śle Video w FHD
    (razem z Audio) via WiFi. Oczywiście Video jest mocno skompresowane.

    Ale już mamy 802.11c/d i bezprzewodowe HDMI...

    -=-

    A ja chcę widzieć na dużym ekranie to, co wyświetla netbook.
    I nie potrzebuje wysokiej jakości -- jakoś dawana przez
    złącze zwane VGA wystarczy w zupełności.

    -=-

    Jeśli Gates (czy M$) poszukuje wiernych -- niech szuka poza
    mną. Ani Ozorowskiemu, ani Franciszkowi, ani Gatesowi, ani
    Ballmerowi na tacę nie chcę dawać. :) Być może moja dusza
    zostanie potępiona, ale trudno.

    A co wygra -- Android, Linuks w ogóle, ,,oprogramowanie alternatywne''
    czy Windows lub odwieczni konkurenci M$ -- zobaczymy za jakiś czas.
    Na razie sklepy są zarzucane masą androidowych urządzeń opartych o ARMy.

    Dla mnie młotek czy komputer to narzędzia służące mnie, nie zaś komuś
    takiemu jak Gates czy inny bóg. Chcę korzystać z komputera tak, jak
    z młotka -- chcę, bo łatwiej mi wbijać gwoździe (obijać lód i śnieg
    zwisający za kołami samochodu?) młotkiem niż (przykładowo) patelnią...
    Buty mi służą w chodzeniu, nie zaś jak butom służę w noszeniu tychże
    butów. :) Tak i komputerem czy z systemem -- nie dlatego kupuję, aby
    służyć komuś, lecz po to, aby jakaś rzecz służyła mnie. Łatwiej coś
    zrobić za pomocą komputera -- tedy używam komputera.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-03-26 00:51:27
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > "$heikh el $hah" 5150b609$0$26707$6...@n...neostrada.pl

    > Więc nie zabieraj głosu. :)

    Komuna już padła blisko ćwierć wieku temu, więc każdy ma prawo.
    W każdym razie chciałem pomóc. I jeśli audio nie jest potrzebne, to
    chyba pomogłem?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2013-03-26 01:42:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "$heikh el $hah" 5150e300$0$1214$6...@n...neostrada.pl

    > Komuna już padła blisko ćwierć wieku temu,

    Paryska upadła znacznie wcześniej. :)

    > więc każdy ma prawo.

    Do gadania głupot i płacenia na Kościół Gatesa?

    > W każdym razie chciałem pomóc. I jeśli audio nie jest potrzebne,

    Nie jest.

    > to chyba pomogłem?

    To chyba nie pomogłeś, albo ja nie widzę Twego postu z Twoją pomocą. :)

    -=-

    W wątku dużo pierdolenia w obronie jedynie słusznej religii
    (BGatesa) a jakoś nie widać potrzebnej odpowiedzi na moje
    pytanie. Mam połączyć wyjście VGA z netbooka z czinczami
    w TV lub Eurozłączem w TV? VGA to chyba 3 druty (RBG)
    oraz 2 druty na synchronizację. Dobrze pamiętam? Czyżby
    w czinczach telewizyjnych było to samo?

    Jeśli tak -- przewód wykonam samo_dzielnie.
    [trzeba dzielić się z bliźnimi]

    A jeśli nie -- nie wiem, jak połączyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-03-26 01:55:10
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    >Netbook nie ma HDMI, ale ma USB2 i VGA.
    >Telewizor ma HDMI i USB, ale nie ma VGA.
    >Czym najtaniej podłączyć netbook do telewizora,
    >aby cieszyć się dużym ekranem i małym netbookiem?

    Zapytaj proboszcza :)

  • 16. Data: 2013-03-26 02:26:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" kiqrle$iua$...@u...news.interia.pl

    > Zapytaj proboszcza :)

    Wie tyle co Ty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-03-26 02:50:43
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    3xrca-component-video-digital-d-v3r18-1-8m
    > Czy to znaczy, że VGA można bezpośrednio puścić na czincze telewizyjne
    > lub na Eurozłącze?

    O ile TV ile TV umożliwia wybranie na wejsciu czy to ma być YPbCr czy
    RGB to tak, ewentualnie jesli karta w sterownikach potraf zmienić rodzaj
    sygnały (Matrox G450 DH z którym tego ostatni raz używałem potrafił).

    > Żal mi czasu na wymienianie.
    >
    > () cena
    > () dyskożerność i RAMożerność
    > () awaryjność
    > () finansowe wspieranie przygłupa

    a) mogłeś kupić sprzęt bez OSa
    b) mogłeś zaraz po zakupie zwrócić OS i zażądać zwrotu ceny.
    Wybrałeś świadomie netbook z Win7 Starter i teraz żołądkujesz sie po
    sieci, zamiast po prostu postawić w jego miejsce któryś z otwartych
    systemów jak tak bardzo Ci zależy. Większość ludzi mogąc kupić netbook
    bez OSa lub w tym Win7 Starter itp. jeśli nie ma podejścia w stylu
    Stellmana kupuje z Win7Starter na wszelki wypadek wiedząc że może kiedyś
    (za rok-trzy przydać się ta licencja, a w cenie laptopa płaci za nieą
    wielokrotnie mniej niż gdyby musieli potem dokupić choćby OEMa - kwoty
    rzędu 10-15USD w przypadku tej wersji OSa. Potem jak komuś przeszkadza
    po prostu instaluje się inny OS na wolnej licencji zamiast tracić czas
    na toczenie piany w usenecie.

    > A ja chcę widzieć na dużym ekranie to, co wyświetla netbook.
    > I nie potrzebuje wysokiej jakości -- jakoś dawana przez
    > złącze zwane VGA wystarczy w zupełności.

    Za gotowy, zalewany fabrycznie ~2m kabel DSUB-component z dałem parę lat
    temu 10 czy 12 zł przy tej kwocie szkoda byłoby mi czasu na użeranie
    się z lutownicą. Ale jak koniecznie chcesz, to tu masz schemat jak za
    grosze zrobić taki kabel nawet z kawałka zwykłej skrętki:

    http://myhometheater.homestead.com/vgacable.html

    --
    /MB

  • 18. Data: 2013-03-26 04:35:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal" kiqvdb$6vo$...@m...internetia.pl

    > b) mogłeś zaraz po zakupie zwrócić OS i zażądać zwrotu ceny.
    > Wybrałeś świadomie netbook z Win7 Starter i teraz żołądkujesz sie po

    Pierdolisz bez sensu -- polski popierdolony urzędnik
    (za łapówkę lub z głupoty -- ostatnie odrzucam)
    zażyczył sobie Win, nie ja.

    http://dx.com/p/mini-displayport-male-to-hdmi-female
    -adapter-1080p-34025

    Takie coś ma sens?

    Ja najchętniej bym używał Androida, bo lubię Googlastych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-03-26 10:47:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > Netbook nie ma HDMI, ale ma USB2 i VGA.
    > Telewizor ma HDMI i USB, ale nie ma VGA.
    > Czym najtaniej podłączyć netbook do telewizora,
    > aby cieszyć się dużym ekranem i małym netbookiem?

    Własnie wpadło mi w łapy coś takiego:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/3019/comp/1881371

  • 20. Data: 2013-03-26 12:56:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kiqtgd$46s$...@n...news.atman.pl

    > "Santana" kiqrle$iua$...@u...news.interia.pl

    > Wie tyle co Ty?

    Bo jeśli uważasz, że wiedzą Tobie dorównuje, to mylisz się,
    przeceniając swe umiejętności. Proboszcz to profesjonalista
    w wyciąganiu szmalu od wiernych/owieczek, podczas gdy Ty nie
    zasługujesz nawet na miano amatora. Proboszcz, gdy mu nie daję
    szmalu wprost, podsuwa mi kurwy, które wg niego/proboszcza zabiorą
    ode mnie i dadzą jemu/proboszczowi. Potrafisz tak? Co uczynisz, gdy
    nic Ci nie dam? Powiesz po prostu -- trudno, nic to, jakoś tam będzie...
    [czyli mówiąc wprost -- ożesz kurwa mać, ty chuju pojebany, zasrana
    kreaturo, skurwysyńska dziwko i skąpa szmato/cipo....]

    A proboszcz? -- proboszcz majestatycznie podeśle kurwę,
    nakręci jakieś miłosierdzie, wyniesie na ołtarze przygłupa
    Kaweckiego -- ze mnie także proboszczowie usiłowali uczynić
    expierda, ale nie wyszło, gdyż ja nie jestem amatorem, lecz
    nieźle przygotowanym quasizawodowcem -- właśnie proboszczowie
    mnie wychowywali, zatem znam ich metody ,,działania''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'