  • 1. Data: 2013-03-25 01:45:47
    Temat: USB HDMI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Netbook nie ma HDMI, ale ma USB2 i VGA.
    Telewizor ma HDMI i USB, ale nie ma VGA.
    Czym najtaniej podłączyć netbook do telewizora,
    aby cieszyć się dużym ekranem i małym netbookiem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-03-25 02:19:06
    Temat: Re: USB HDMI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kio6o8$dl8$...@n...news.atman.pl

    > Netbook nie ma HDMI, ale ma USB2 i VGA.
    > Telewizor ma HDMI i USB, ale nie ma VGA.
    > Czym najtaniej podłączyć netbook do telewizora,
    > aby cieszyć się dużym ekranem i małym netbookiem?

    Telewizor ma także Eurozłącze i CHYBA ma jakieś
    czinche -- nie wiem jakie, bo nie ma go tutaj.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-03-25 03:11:51
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" kio6o8$dl8$...@n...news.atman.pl

    > Telewizor ma także Eurozłącze i CHYBA ma jakieś
    > czinche -- nie wiem jakie, bo nie ma go tutaj.

    http://bit.ly/13pc2ay

    A tak w ogóle to o co chodzi z tą uciechą z netbooka?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-03-25 07:06:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > http://bit.ly/13pc2ay
    >
    > A tak w ogóle to o co chodzi z tą uciechą z netbooka?

    A audio to jak podłączy? Zatrudni murzynów do walenia bębnami?

  • 5. Data: 2013-03-25 14:48:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "$heikh el $hah" 514fb266$0$1266$6...@n...neostrada.pl

    > http://bit.ly/13pc2ay

    Potrzebne mi rady praktyków, nie teoretyków.

    > A tak w ogóle to o co chodzi z tą uciechą z netbooka?

    Z jakiegoś powodu polskie państwo wspiera najnowsze
    osiągnięcia ludzkości, ;) czyli Windows7 i Windows8.
    Trudno zgadnąć dlaczego polskie państwo tak mocno
    cieszy się tym szajsem, skoro inne rozwiązania są
    i lepsze, i tańsze zarazem, i mniej zasobożerne,
    i przyjaźniejsze zwykłemu człowiekowi...

    Jeśli milion [przymuszonych do korzystania z głupoty
    Gatesa] Polaków zakupi to gówno, płacąc za jeden
    egzemplarz ze 100 dolarów, M$ zostanie wsparty
    setką milionów dolarów? Oczywiście nie -- część
    tej kwoty pochłoną pośrednicy a część trzeba
    oddać [w formie łapówek] w ramach marketingu.

    Notebook nie nosi na sobie Win7, ani Win8.
    Netbook ma Win7Starter.

    W jakim celu Polacy pławią się w dennych uciechach? -- nie wiem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-03-25 15:01:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > Netbook nie ma HDMI, ale ma USB2 i VGA.
    > Telewizor ma HDMI i USB, ale nie ma VGA.
    > Czym najtaniej podłączyć netbook do telewizora,
    > aby cieszyć się dużym ekranem i małym netbookiem?

    http://www.cooldrives.com/usb-hdmi-adapter-dvi.html

    Poszukaj u nas odpowiednik tego i masz po problemie.

  • 7. Data: 2013-03-25 15:02:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" kioph0$caj$...@u...news.interia.pl

    > A audio to jak podłączy? Zatrudni murzynów do walenia bębnami?

    Audio nie jest tutaj istotne -- albowiem
    nie o oglądanie filmów tutaj chodzi, gdyż
    telewizor jest podłączony do netu -- zatem
    filmy mogę oglądać (i oglądam) na nim bez
    pomocy netbooka. Ponadto Audio mogę połączyć
    jackami -- chyba telewizor ma jacka, a netbook
    oba jacki ma. Jeśli telewizor nie ma jacka na
    wejściu, mogę wykorzystać Eurozłącze lub czincze,
    o ile jest czincz fonii na wejściu... A jeśli nawet
    ten telewizor nie ma nic na wejściu Audio -- mogę
    wykorzystać coś zupełnie innego...

    Chodzi mi o jak najtańsze połączenie Video.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-03-25 19:09:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Ponadto Audio mogę połączyć
    > jackami -- chyba telewizor ma jacka, a netbook
    oba jacki ma.

    U mnie jak podłączę przez HDMI to nie działa jack (zrozumiałe).

  • 9. Data: 2013-03-25 20:18:58
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    > "$heikh el $hah" 514fb266$0$1266$6...@n...neostrada.pl

    > Potrzebne mi rady praktyków, nie teoretyków.

    http://sklep.rms.pl/index.php?p3418,kabel-vga-d-sub-
    3xrca-component-video-digital-d-v3r18-1-8m

    lub coś w ten rzucik. Ta jest jakaś droga - w danych czasach
    Matroxa G450 DH kupowałem taka za ~10 zł i działała OK.
    Przejsćiówka DSUB-HDMI ma taką wadę, że zazwyczaj działa w stronę
    HDMI->DSUB, w drugą niekoniacznie a jeśli nawet to sporo TV przy
    poddłączeniu HDMI dompuszcza dźwięk tylko z HDMI.

> [...]

    > Netbook ma Win7Starter.
    > W jakim celu Polacy pławią się w dennych uciechach? -- nie wiem. ;)

    Skończyłeś? Co takiego złego jest w tym Win7 Starter poza ograniczeniem
    RAM do AFAIR 2GB (w netbokach rzadko jest więcej). Zniknęło chyba nawet
    nieszczęsne ograniczenie do max 3 programów uruchomionych jednocześnie
    jaki było w WinXP Starter. Chcesz pełne Win7 - kto broni kupić za
    750-1400 zł w zależności od wersji boxa jak nie możesz bez niego żyć na
    netboku czy nawet jeden z tych boxów upgrade Win8 za ~220-250 zł (nie
    jestem pewny czy Win7 starter kwalifikuje się do upgrade).
    Jak nie podoba się MS, to jest od cholery distro robionych pod netbooki,
    ale pewnie łatwiej toczyć pianę w usenecia po kolejnym kupieniu
    badziewia niedostosowanego do potrzeb "po taniości" a potem snuć w
    usenecie plany transmitowania sygnału TV "na księżyc" jak swego czasu
    mniej więcej pisałeś o DVB-T z jakimś stickiem za 30 zł źle odbierającym.

    --
    /MB

  • 10. Data: 2013-03-25 21:39:36
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-25 07:06, qwerty pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A audio to jak podłączy? Zatrudni murzynów do walenia bębnami?

    No wybacz, ale nie wierzyłem (i słusznie), że chciałby z tego netbooka
    jakieś video puszczać.
    Ale konfiguracje są różne. Ja mam np. dźwięk z laptopa puszczony na
    mini-wieżę przez zewnętrzną kartę audio, a to dlatego, że owa karta ma
    wbudowany aktywny hub USB.
    No ale dalej nie rozumiem, dlaczego netbook? Ma tylko to i brak kasy na
    laptopa z dolnej półki (z HDMI)?

    --