    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: USB C - czy to krok wstecz w ładowaniu? cz. 2
    Date: Fri, 3 Feb 2017 13:33:21 +0100
    <o6dkip$d5c$1@news.icm.edu.pl> <o6fovc$snl$1@mx1.internetia.pl>
    <o6ga2f$56m$1@news.icm.edu.pl> <o6je1q$lli$1@mx1.internetia.pl>
    <o6qjrs$q5$1@news.icm.edu.pl> <o707c6$om7$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2017-02-02 o 21:57, re pisze:

    > ---
    > No jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić by nie było forum o fotografii.
    > Ale ok, ja szukam forum o odkurzaczach automatycznych, chciałbym pogadać
    > w kontekście open hardware :-)

    Ja również nie mogłem sobie tego wyobrazić podobnie jak zamykania grup
    newsowych. Jedyne fora jakie możesz odszukać to te dotyczące diet. Może
    zmienisz zainteresowania i zamiast budować odkurzacz to jedz marchewki :-D

    A tak bardziej na serio, szukając forum dot. fotografii cyfrowej
    napotkałem artykuł na fotoblogia.pl z informacją gdzie szukać takich
    forów. Jeśli są one tak niedostępne, że aż powstają strony z
    podpowiedziami, to wyobraź sobie ilość ludzi jaka tam w końcu trafia.
    Szansa na pogadanie na interesujący temat są bliskie zera.

    No i sytuacja w drugą stronę: jeśli istnieje więcej niż jedno forum na
    dany temat, to ludzie rozpraszają się po nich. W efekcie również szanse
    na dialog są znikome o ile temat rozmowy jest nieco bardziej złożony niż
    pytanie jaki aparat fotograficzny na prezent dla taty.

    Grupy newsowe są uporządkowane. Tematyka nie dubluje się. Bywają na nich
    bardzo często specjaliści udzielający konkretnych, popartych wiedzą
    odpowiedzi. Szczerze mówiąc nigdy nie znalazłem wartościowego dla mnie
    forum a grup było pełno, ale znikają.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek