  • Data: 2016-11-30 13:24:42
    Temat: Re: USB-C czy to krok wstecz w ładowaniu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o1l89r$7f8$...@n...icm.edu.pl...
    W dniu 2016-11-29 o 20:52, re pisze:

    >Ale przecież to typ USB-C lubi spłonąć z jakiegoś względu a nie
    >poprzednie wersje USB. Nie sądzisz, że ma to związek z prądem?

    Z opisu zdarzenia ... jakie gniazdo ma ten Macbook Air ?
    USB-C, czy zwykle USB ?
    Bo imo - przeciazenie bylo na starym USB.

    >Dlatego właśnie uważam, że igraszki z wysokimi prądami ładowania to
    >nie przelewki.

    Ale te wysokie prady sa juz faktem/koniecznoscia.

    Myslisz, ze bezpieczniej podnosic napiecie dla niektorych urzadzen ?

    >Po drugie - dlaczego uważasz, że zakup kabla do auta i konsekwencje
    >tego to fantazja? Właśnie borykam się z tym problemem. Używam
    >Yanosika w aucie i potrzebuję ok. 20cm kabla USB-C do telefonu jaki
    >właśnie kupiłem (Nexus 6p). Szczerze mówiąc, po raz pierwszy bardzo
    >obawiam się iż sfajczę telefon używając go w aucie.

    A zasilacz/gniazdo USB masz gdzie ?
    Bo jesli dobrze zrozumialem ten artykul, to raczej spalisz
    auto/zasilacz.
    Z tym, ze po przepaleniu zasilacza, moze on dac 14V z auta, a wtedy
    kto wie czy Nexus przetrwa :-)

    Najtanszy chinski kabel - on na pewno duzego pradu nie przepusci :-)

    J.