  • 251. Data: 2014-07-11 13:44:56
    Temat: Re: US dziala.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 13:14:20 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Ja moze nie, bo za goraco, ale 10 mln Somalijczykow chce. I ich ilosc
    > szybko rosnie.

    chce czy musi?
    <http://swiat.newsweek.pl/terrorysci-z-somali-al-sza
    baab-nairobi-kenia-
    newsweek-pl,artykuly,271273,1.html>

    > Przynajmniej wiesz, ze jak bladym switem wpadaja ci ludzie w
    > kominiarkach, to bandyci a nie urzad skarbowy :-) A zaden urzednik na
    > "zadaniowa kontrole" nie wpadnie :-)

    wolałbym, żeby wpadał urząd skarbowy niż banda religijnych nawiedzeńców
    Al Szabaab z kałachami

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 252. Data: 2014-07-11 18:36:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:
    >chce czy musi?
    ><http://swiat.newsweek.pl/terrorysci-z-somali-al-sz
    abaab-nairobi-kenia-newsweek-pl,artykuly,271273,1.ht
    ml>

    Moze i nie chce, ale jakos boi sie emigrowac.
    Zreszta jak u nas - 3 mln wyjechalo, 35 mln zostalo - to jest zle czy
    dobrze ?

    >wolałbym, żeby wpadał urząd skarbowy niż banda religijnych
    >nawiedzeńców
    >Al Szabaab z kałachami

    A jaka to roznica czy zamkna czie bandyci czy wladze ?
    Do bandytow przynajmniej mozna strzelac :-)

    J.

  • 253. Data: 2014-07-11 19:58:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 18:36:07 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    zabaab-nairobi-kenia-
    newsweek-pl,artykuly,271273,1.html>

    > Moze i nie chce, ale jakos boi sie emigrowac. Zreszta jak u nas - 3 mln
    > wyjechalo, 35 mln zostalo - to jest zle czy dobrze ?

    wbrew temu co krzyczą rózni dobrze. Kto chciał to wyjechał. kto nie
    chciał został. Kto będzie chciał to wróci lub wyjedzie. O to walczylismy
    za komuny. By każdy mógł wybrać.

    > A jaka to roznica czy zamkna czie bandyci czy wladze ? Do bandytow
    > przynajmniej mozna strzelac :-)

    już widzę jak strzelasz z kija do do grupy uzbrojonych żołnierzy

  • 254. Data: 2014-07-11 22:04:24
    Od: tá´Ź

    J.F. wrote:

    > Z ryzykiem, ze potem oskarza o dzialanie na szkode spolki, nie baczac ze
    > wlasnej.

    Już nie można z urzędu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 255. Data: 2014-07-11 22:15:53
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 18:36:07 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > dobrze ?

    > A jaka to roznica czy zamkna czie bandyci czy wladze ?
    >
    > Do bandytow przynajmniej mozna strzelac :-)

    3 miliony wyjechało. Za komuny za granicą było zawsze ok 4-5 milionów Polaków. To 3
    nie wiem czy to dobrze czy źle. Wychodzi że za PRL Polak był hitem eksportowym.

  • 256. Data: 2014-07-11 23:15:04
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Mruk <t...@g...pl> napisał(a)

    > a konto email? ja czasami piszę z firmowego na FB.
    >
    > A internet? Z firmowego też pisuję na FB. I telefon komórkowy. Ostatnio
    > żona dzwoniła na firmowy a nie prywatny. Czy od tego też podatek ?
    >
    > Jak nie to czemu tylko od auta ?

    Bo w bardzu wielu firmach samochód jest po prostu elemetem
    wynagrodzenia. Jest ustalone na jakim stanowisku jaki sie należy albo
    negocjujesz go, tak samo jak wysokośc pensji i "ubezpieczenie"
    zdrowotne.

    PS. Wątek już długi, nie wszystko cztałem. jeśli ten argument już padł,
    to przepraszam.

    --
    Tomek

  • 257. Data: 2014-07-11 23:17:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >3 miliony wyjechało. Za komuny za granicą było zawsze ok 4-5 milionów
    >Polaków. To 3 nie wiem czy to dobrze czy źle. Wychodzi że za PRL
    >Polak był hitem eksportowym.

    Hm, 4-5 milionow, to tak co 7.
    Nie, zdecydowanie wsrod znajomych tylu nie bylo.

    30 moich kolegow i kolezanek ze szkoly, 60 ich rodzicow, to 15 powinno
    byc za granica. Co drugi - zdecydowanie nie.

    A za PRL ... to raczej praca za granica byla hitem. Pieniadze
    bajeczne, po przeliczeniu na zlotowki.

    Nasi obywatele owszem tez - w Iraku, Algierii, Libii, itp. Plus troche
    w demoludach.
    Ale zeby az 4 mln ?
    Chyba ze to z uwzglednieniem wszystkich tych, ktorym sie udalo uciec
    na dluzej, przed stanem wojennym i po ..

    Tak czy inaczej - widac u nas jest obecnie zle, skoro tylu wyjezdza.

    J.

  • 258. Data: 2014-07-11 23:31:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:17:51 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Tak czy inaczej - widac u nas jest obecnie zle, skoro tylu wyjezdza.

    a nie przyszło CI do głowy, że po prostu chcą lub, że im się wydaje, że
    jest lepiej gdzie indziej? Trawa zawsze jest zieleńsza po drugiej stronie
    ulicy.

  • 259. Data: 2014-07-11 23:37:09
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 23:17:51 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > na dluzej, przed stanem wojennym i po ..
    >

    > Tak czy inaczej - widac u nas jest obecnie zle, skoro tylu wyjezdza.

    A jednak tylu zawsze było za granicą. Też nie wierzyłem dokąd nie zobaczyłem. Nie
    było górala co nie był w hameryce. Slunzoka co nie pracował u niemca albo francuza
    itp. Teraz jest inna struktura wyjazdów. Są mniej lub bardziej na stałe. Wtedy spora
    część, zwłaszcza za Gierka, to były krótkoterminowe wyjazdy handlowe. Przy
    przeliczniku 100 złotych - jeden dolar ryzyko że ludzie masowo będą wyjeżdżali i
    zostawali na zgniłym zachodzie praktycznie nie istniało.

  • 260. Data: 2014-07-11 23:42:49
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > wbrew temu co krzyczą rózni dobrze. Kto chciał to wyjechał. kto nie
    > chciał został. Kto będzie chciał to wróci lub wyjedzie. O to walczylismy
    > za komuny. By każdy mógł wybrać.

    Ja tam za dużo nie walczyłem, ale wydaje mi się, że walczyliśmy o lepszą
    Polskę a nie o to by z niej trzeba było emigrować.