  • Data: 2014-06-25 21:32:31
    Temat: Re: US dziala.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 czerwca 2014 21:06:19 UTC+2 użytkownik Mruk napisał:

    > czy jeżeli w pracy podczas przerwy zjem śniadanie w służbowym aucie
    >
    > siedząc w klimatyzowanym (mam odpalony silnik). Czy to jeszcze
    >
    > wykorzystanie służbowe ?
    >

    > A jak podjadę będąc w pracy do WC. To jeszcze praca czy już użytek
    >
    > prywatny ?
    >

    > A jak jadąc w teren przejadę przez MCdrive. To już użytek prywatny ? Czy
    >
    > mój pracodawca ma oddać za to, że zjadłem śniadanie 50% VATu ?

    Jesteś Mruk głupi z urodzenia czy upośledzenie umysłowe masz nabyte. Wszyscy z
    wyjątkiem ciebie wiedzą że dużo samochodów jest firmowa tylko dlatego żeby na tym
    dodatkowo zarobić. Są ludzie co by gówno spod siebie zjedli. Okazji z odpisywaniem
    kosztów samochodu od prywatnych spraw nie odpuszczą. Dobrze że US jak ich złapie to
    trochę naprostuje. Rozsądnym posunięciem ze strony skarbówki było by wprowadzenie
    kart drogowych. Kiedyś były powszechnie stosowane i nikt z tego powodu nie cierpiał.
    Dziwię się że przy okazji zmiany przepisów nie przywrócono kart drogowych.