-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: US Army.
Date: Mon, 4 Dec 2017 23:51:09 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 28
Message-ID: <p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org>
References: <o...@l...harvard.local>
<p04cn0$33b$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: EHyKmv+7DEog8yywX3NboQ.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
Content-Language: pl
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620136
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.12.2017 o 21:54, yabba pisze:
> Niekorzystny kąt najazdu kół z pobocza na krawędź jezdni, prawe koła
> zapewne się ślizgały po brzegu asfaltu.
>
> Musiałby mieć opony z grubymi klockami, żeby zazębiły się o krawędź
> asfaltu i wciągnęły się do góry.
Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
Po pierwsze mieli tam sprzętu tyle, że można by czołg bez gąsienic
wyciągać. Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie
nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie przy
linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch 'dyrygentów';
poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko, to
nie trzeba zawracać). Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie
jest trudno, ale tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez
uszczerbku (a na pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby
się utwardzony zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym
służbowego Punto prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami próbują
ogarniać...
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.17 01:49 RadoslawF
- 05.12.17 05:52 LinFanQri
- 05.12.17 08:00 Tomasz Pyra
- 05.12.17 08:35 Mirek Ptak
- 05.12.17 12:30 J.F.
- 05.12.17 12:40 J.F.
- 05.12.17 13:05 J.F.
- 05.12.17 13:36 yabba
- 05.12.17 13:48 yabba
- 05.12.17 18:49 Tomasz Pyra
- 05.12.17 18:58 Tomasz Pyra
- 05.12.17 19:06 WS
- 05.12.17 19:44 J.F.
- 05.12.17 23:34 LEPEK
- 06.12.17 08:40 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=