  • Data: 2012-07-19 16:06:43
    Temat: Re: UPS - sam się wyłącza
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-19 14:27, ikov wrote:
    [.....]
    > A poza tym - jaki UPS do 500 zł (moc rzeczywista - 300W lub więcej)?
    > Ważne by miał gniazdka umożliwiające podłączenie innych sprzętów, jak np
    > routera a nie tylko do kabli zasilających jedn. komputerowe/monitory.
    Poleasingowy, "wyremontowany" APC SmartUPS 1000VA, np.
    http://allegro.pl/apc-smart-1000-black-new-oryginal-
    aku-apc-2l-gw-fv-i2481590893.html.
    Ewentualnie, jeśli chcesz zaoszczędzić i trochę się znasz na
    UPS/elektonice, taki sam sprzęt ale bez akumulatorów, np.
    http://allegro.pl/ups-apc-smart-ups-1000-sinus-usb-s
    prawny-6531-i2453707621.html.
    Osiem gniazd wyjściowych powinno spokojnie wystarczyć. Sam używam czegoś
    takiego od kilku ładnych lat i jestem zadowolony.

    BTW. Nie mam nic wspólnego z w/w aukcjami.