  • Data: 2011-12-19 08:58:10
    Temat: Re: UPS, agregat czy UPS plus agregat
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jcl72r$3qv$1@mx1.internetia.pl...
    > zasilał kompa przez UPS aby podtrzymał napięcie gdy się na przykład obroty
    > silnika obniżą np przy włączaniu pompki.

    Większość tanich UPSów jak już wspominał RoMan nie przejdzie na pracę
    sieciową zasilane z agregatu. Mają dość słabą tolerancję na pływanie f i U.
    W tym przypadku i tak by się przydał z pełnym przetwarzaniem energii -
    online. On ma niestety większe straty.
    Ja bym poszedł w stronę jakiegoś solidnego UPSa z sumarycznie 300-400Ah.
    (4x80).

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz