  • Data: 2010-12-06 16:06:46
    Temat: Re: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Gru, 21:32, Wojciech <v...@g...pl> wrote:

    > Sorki, w ski margines to by mo e dwa-trzy lata temu. Teraz ludzie
    > kupuj ju tylko praktycznie lcd lub plazmy, a poniewa analogowy obraz
    > na du ych telewizorach zazwyczaj jest tragicznie s aby, wi c wi kszo z
    > tych co ma nowe telewizory przechodzi na kabl wk cyfrow .

    Ale ludzie oprócz tych lcd w dużych pokojach maja po kilka mniejszych
    odbiorników CRT, w mniejszych pokoikach lub sypialniach i są ona
    podłaczone do pasma ANALOGOWEGO - chyba ten dekoder cyfrowy do
    kablówki w UPC nie może pozwolić na przyłączenie więcej niż 1
    telwizora, hę?

    > Patrz c po mojej rodzinie i ludziach w pracy to cyfrow wersj ma ok.
    > 30-40%. Pewnie moi znajomi nie s reprezentatywni, jednak obecnie
    > pisanie o w skim marginesie to jednak przesada.

    Ciekawe jak są robione te statystyki bo u kilkoro moich znajomych/
    rodzinie jest tak, że dostali ów dekoder ale leży gdzies zakurzony na
    szafie bo "są ważniejsze sprawy"...