  • Data: 2010-12-07 12:25:20
    Temat: Re: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...o takim sposobie dystrybucji słyszę
    > tylko od Ciebie i przyznam, że jest to na prawdę dobre
    > rozwiązanie.

    Nie, no nie sądzę. Inaczej jak wytłumaczyć schodzenie "na
    pniu" tego typu kompaktowych stacji czołowych? My czekaliśmy
    miesiąc, a przyjechało do Vectora ponad 20 sztuk :-). A
    rozwiązanie jest też MZ bardzo dobre, ale pod warunkiem że
    nie jest się pazernym i nie oczekuje kasy za wszystko. Dla
    mnie nie ma problemu czy klient gapi się w jeden TV, w dwa
    czy w pięć. Ale jak widzisz takie UPC czy MM za każdy
    następny chce już kasiorę :-). Szczerze mówiąc uważam to za
    nieuczciwe, bo klient kupuje sygnał do użytku we własnym
    gospodarstwie domowym (pomijam możliwość udostępniania
    sąsiadowi), więc jeśli nie powoduje szkód to może z nim
    zrobić co chce. Podobnie podchodzimy do routerów. My dajemy
    klientowi konkretne łącze, a czy on je sobie podzieli na
    parę kompów to jego sprawa. Nie zakładam że każdy klient
    jest złodziejem :-).

    > ...na inne nie trafiłem, przynajmniej w mojej
    > okolicy - czysty analog lub pełna cyfra.

    Ja szczerze mówiąc też nie potrafię podać żadnej takiej
    firmy, ale mnie to po prostu nie interesuje ;-). W
    Szczecinie chyba nikt tak nie robi, ale też za dużo tu nie
    ma małych sieci...