  • 41. Data: 2012-02-23 10:24:43
    Temat: Re: UPC Biznes a revDNS
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 12:32:41 -0500, marek napisał(a):

    > Dokladnie sie z Toba zgadzam. Jak mozna tego nie robic na usludze dla
    > biznesu-nie mam pojecia. Kazdy normalny operator to robi. Mysle ze
    > potrzeba kontaktu z kims kto ma jakas wiedze na ten temat i moc
    > wykonaczo-sprawcza.

    I z kims mniej wiecej takim sie rozmawialo. A raczej z kims kto cvhoc jako
    taka wiedze mial o co chodzi i byl wyzej niz zwykly odbieracz telefonow.
    Wprawdzie jego tlumaczenia byly metne i IMO pokretne, "bo maja taki system",
    i to im narzuca wpisy w revDNS, i robi to automat, i nie maja sposobu
    jeszcze na spojne zarzadzanie wpisami z automatu i recznie, bla bla bla, ale
    ze nad tym pracuja. I ze ta usluga bedzie, "ale raczej nie w pierwszym
    polroczu"
    Tlumaczenie srednio do mnie przemawia, bo od strony technicznej to zaden
    problem tylko gdzies "decyzyjnie" to stoi. Ale dobrze chociaz wiedziec ze
    ktos tam wie ze to problem i ze rynku nie zdobeda bez tego.

  • 42. Data: 2012-02-23 11:58:49
    Od: Rafał Wilk <rw@inet_CYFRA6_.pl>

    W dniu 2012-02-23 11:24, Mark pisze:
> [...]
    > problem tylko gdzies "decyzyjnie" to stoi. Ale dobrze chociaz wiedziec ze
    > ktos tam wie ze to problem i ze rynku nie zdobeda bez tego.

    A po czym - w kontekście tego, że mają własny system - wnioskujesz, że
    to żaden problem od strony technicznej?

    > Ale dobrze chociaz wiedziec ze
    > ktos tam wie ze to problem i ze rynku nie zdobeda bez tego.

    IMO to nie jest żaden problem i od zdobywania rynku nie jest im to wcale
    potrzebne. Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że więcej ich będzie
    kosztować obsługa revdns niż przyniesie im to zysków. Revdns jest tak
    naprawdę potrzebny wąskiej grupie klientów którzy racej nie celują tanie
    kablówkowe łącza.

    Pozdrawiam
    Rafał Wilk

  • 43. Data: 2012-02-23 12:02:55
    Od: Rafał Wilk <rw@inet_CYFRA6_.pl>

> [...]

    to żaden problem od strony technicznej?

    > Ale dobrze chociaz wiedziec ze
    > ktos tam wie ze to problem i ze rynku nie zdobeda bez tego.

    IMO to nie jest żaden problem i do zdobywania rynku nie jest im to wcale
    potrzebne. Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że więcej ich będzie
    kosztować obsługa revdns niż przyniesie im to zysków. Revdns jest tak
    naprawdę potrzebny wąskiej grupie klientów, która raczej nie celuje w
    tanie kablówkowe łącza.

    Pozdrawiam
    Rafał Wilk

  • 44. Data: 2012-02-23 15:10:35
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 23.02.2012 11:24, Mark pisze:
> [...]
    > problem tylko gdzies "decyzyjnie" to stoi. Ale dobrze chociaz wiedziec ze
    > ktos tam wie ze to problem i ze rynku nie zdobeda bez tego.

    Przebudowa systemu to żaden problem?

  • 45. Data: 2013-06-09 01:00:45
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2012 15:44:39 UTC+1 użytkownik Mark napisał:
> [...]
    >
    > Mowa oczywiscie o opcji UPC Biznes, a nie nie internet dla uzytkownikow
    >
    > domowych
    >
    > Bo przyznaje ze nie bardzo potrafie ogarnac dlaczego UPC nie chce tego
    >
    > zrobic, skoro zabralo sie za swiadczenie uslug dla biznesu, a po co mi sam
    >
    > staly adres IP jesli nie moge sobie na nim poczty postawic?
    >
    > Toz to w pewnym sensie wykastrowana usluga.
    >
    > Netia zrobila w pare minut, i pewnie jakby nie to ze ostatnio netia odstawia
    >
    > totalna padake, i zrywa co chwila polaczenie (lacze na liniach tpsa) to przy

    Ale jest taka usluga dla static IP to w czym problem ??

    http://biznes.upc.pl/male-firmy/internet/uslugi-doda
    tkowe/staly-adres-ip/wpis-revdns/

    Pozdrawiam PK

  • 46. Data: 2013-06-16 20:13:39
    Od: sheepor <s...@b...one.pl>

    to przy

    > Ale jest taka usluga dla static IP to w czym problem ??

    http://biznes.upc.pl/male-firmy/internet/uslugi-doda
    tkowe/staly-adres-ip/wpis-revdns/

    Teraz już nie ma problemu.
    Ale w momencie zakładania wątku takiej usługi nie było dostępnej.

    Pozdrawiam
    W.