    From: Rafał Wilk <rw@inet_CYFRA6_.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UPC Biznes a revDNS
    Date: Thu, 23 Feb 2012 13:02:55 +0100

    W dniu 2012-02-23 11:24, Mark pisze:
    > Dnia Tue, 21 Feb 2012 12:32:41 -0500, marek napisał(a):
    >
    > [...]
    > Tlumaczenie srednio do mnie przemawia, bo od strony technicznej to zaden
    > problem tylko gdzies "decyzyjnie" to stoi. Ale dobrze chociaz wiedziec ze
    > ktos tam wie ze to problem i ze rynku nie zdobeda bez tego.

    A po czym - w kontekście tego, że mają własny system - wnioskujesz, że
    to żaden problem od strony technicznej?

    > Ale dobrze chociaz wiedziec ze
    > ktos tam wie ze to problem i ze rynku nie zdobeda bez tego.

    IMO to nie jest żaden problem i do zdobywania rynku nie jest im to wcale
    potrzebne. Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że więcej ich będzie
    kosztować obsługa revdns niż przyniesie im to zysków. Revdns jest tak
    naprawdę potrzebny wąskiej grupie klientów, która raczej nie celuje w
    tanie kablówkowe łącza.

    Pozdrawiam
    Rafał Wilk