  • 51. Data: 2012-01-14 21:04:43
    Temat: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/14/2012 08:53 PM, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2012-01-13 22:28, m...@i...pl pisze:
    > (...)

    > Powyższe nie jest prawdą.
    Oczywiście, że nie. Ale ostrożności nigdy nie za wiele.

    > Współczuję ludziom, którzy tylko w ten sposób patrzą na świat
    > - to nie jest tak, że wszyscy są nieuczciwi i tylko czekają
    > na potknięcie/słabość innej osoby.

    Mi nie ma co współczuć.

  • 52. Data: 2012-01-14 21:13:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-14 21:04, m...@i...pl pisze:

    > Oczywiście, że nie. Ale ostrożności nigdy nie za wiele.

    To zależy co masz na myśli, pisząc "ostrożność" w kontekście
    wcześniejszej wypowiedzi.

    > Mi nie ma co współczuć.

    A gdzie ja napisałem, że Tobie trzeba współczuć? Paranoję podobno
    się leczy, a życie w ciągłym stresie, że wszyscy dookoła tylko
    czyhają na chwilowy brak ostrożności jest zwyczajnie chore.

  • 53. Data: 2012-01-16 21:47:53
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > To teraz wszystko jasne. Z nimi trzeba twardo i nie bac sie im czegos
    > napisac/powiedziec, bo jak widza, ze jestes ciepla klucha to jestes
    > spalony i prawdopodobnie zostaje jedynie sad. A taktyke maja taka,
    > ze do poczatkowego ochlapu dorzucaja drugi ochlap i patrza na Twoja
    > rekacje,
    > jak tylko troche okazesz, ze jestes zadowolony to tez game over ;-)

    http://imageshack.us/photo/my-images/827/img7075g.jp
    g/

    no to masz twardo, wg ASO i innych serwisow 2tys
    nikt ci wyceny nie zrobi, oni chca dac 600zl do reki
    i jakbys to rozwiazal?

  • 54. Data: 2012-01-16 21:49:35
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > To ciagnie sie do sadu takich, ale to nielieczne przypadki. Taki Kris
    > wezmie 600 PLN bo nie wie co zrobic i sprawa jest zakonczona.

    dokladnie, jestem w kropce.. bo z czym wyskoczyc do potentata ubezp ?
    z tym ze ja chce i naprawa tyle kosztuje?
    a zakladam ze moze nie chce naprawiac, ale szkoda jest wiec zaplacic za nia
    trzeba
    tak czy siak prawda? skoro sami oferuja gotowke?

  • 55. Data: 2012-01-16 21:51:44
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zdecydowanie, prawnik którego wziąłem od razu to powiedział, dodał też że
    > zna temat PTU, mają kiepską obsługę prawną, więc wygrana jest w kieszeni.
    > Pewnie dlatego nie chciał żadnej kasy z góry, a tylko procent od wygranej
    > i zasądzone koszty zastępstwa.

    no tak ale ja mam sie szarpac o 1,4 kola? w sumie warto, tylko kto sie tego
    podejmnie?
    prawnik kosztuje chyba nie warto

  • 56. Data: 2012-01-16 22:30:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 16 Jan 2012 21:47:53 +0100, "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    wrote:

    >i jakbys to rozwiazal?

    Wstawił do naprawy bezgotówkowej w ASO.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2012-01-16 22:52:02
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wstawił do naprawy bezgotówkowej w ASO.

    tylko ze oni sie nie sadza, ubezpieczyciel powie im ze 600zl i reszta klops
    juz to przerabialem gdy mialem szkode na 9 tys, 5 musialem z wlasnej kiesy
    wyplacic

  • 58. Data: 2012-01-16 23:10:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    g/

    > no to masz twardo, wg ASO i innych serwisow 2tys
    > nikt ci wyceny nie zrobi, oni chca dac 600zl do reki

    Na koncu masz napisane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2012-01-20 17:33:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/13/12 22:46, m...@i...pl wrote:
> [...]
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

> [...]
    > górę. Czarnecki sprzedał TU Europa za ca 1 mld 900 mln PLN. Kupili
    > Niemcy na spółę z Japońcami (Talanx International i Meiji Yasuda Life).
    > Fakt: TU Europa w życiówce jest bardzo mocna.
    >
    > Ci sami chodzą teraz podobno wokół Warty. IMO TU Europa miała
    > mniejszą wartość niż TU Warta. No to strzelam: Wartość TU Warta
    > niech będzie 3 mld. Nie chce mi się googlać.
    >
    > To jaki wpływ na cenę TU Warta ma taka kara 5 mln? Najwyżej 5 mln.
    > Ani grosza więcej. TU Warta obecnie nie przynosi zysków, ale ma marke
    > i duży potencjał wzrostu. Pożyjemy zobaczymy.

    http://biznes.onet.pl/talanx-kupil-od-kbc-warte-za-7
    70-mln-euro,18543,5003518,1,news-detal

    770 mln euro czyli 3.5 mld PLN. Pomyliłem się tydzień
    temu o 500 mln pln. Ale co do kupca trafiłem :D

  • 60. Data: 2012-01-20 21:24:26
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie

    http://vispar.pl/czy-wiesz-reader/items/jak-odzyskac
    -skladke-ubezpieczenia-ac-i-oc-przy-sprzedazy-pojazd
    u.html
    fajna sprawa, w koncu cos uczciwie