  • 51. Data: 2011-03-11 10:52:38
    Temat: Re: UKE + regulacja rynku
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello B.Borkowski,

    Friday, March 11, 2011, 10:57:26 AM, you wrote:

    > Słucham i nie mogę uwierzyć. Wszystkie EKSPERCKIE regułki na rynkach się
    > nie sprawdzają, masz swoje Noblowskie wywody, pamiętaj jednak, że takie
    > eksperymenty doprowadziły do wielkiej RECESJI, która jest wynikiem
    > takich pseudo naukowych spekulacji potrzebami konsumentów.

    Jasne - obecny stan światowej ekonomii nie ma nic wspólnego z radosnym
    rozdawaniem kredytów hipotecznych i za takie rozdawnictwo ktoś otrzymał
    Nobla...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2011-03-11 11:53:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 11:52:38 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    /../
    > Jasne - obecny stan światowej ekonomii nie ma nic wspólnego z radosnym
    > rozdawaniem kredytów hipotecznych i za takie rozdawnictwo ktoś otrzymał
    > Nobla...

    Nie tyle hipotecznym co w ogóle zadłużaniem, pojmowanym jako zaciąganiem
    zobowiązań na przyszłość.
    Zaciąganie zobowiązań - to dość dobry termin. Emerytury, kredyty,
    deficyty.

  • 53. Data: 2011-03-11 12:17:53
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > PODSUMOWANIE:
    > sytujacja A: urzednik doprowadzil do bankructwa przedsiebiorce
    > sytujacja B: brak klientow doprowadzil do bankructwa przedsiebiorce
    >
    > ------------------
    >
    > analogicznie jest/bylo z dlugoscia i krzywizna banana, dlaczego urzedasy
    > maja mi mowic jakie mam jesc banany

    przychodzi kustomer do sprzedawcy, kupuje pomarańcze. Okazuje się, że są
    mega soczyste i zajebiste. Ale sprzedawca krzywo się na niego patrzył i
    nie wydał grosza reszty przy zakupie za 9.99 zł.

    Kustomer idzie do urzędnika, składa skargę a sprzedawca dostaje karę

    Icek

  • 54. Data: 2011-03-11 12:24:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org>

    > No i gdzie masz pewność (albo przynajmniej wystarczająco wysokie
    > prawdopodobieństwo), że jajka nie są skażone badziewiami?
    > Ryzykant z ciebie.

    Czym miałyby być skażone ? Ten gospodarz nie ma masówki, gdzie
    naistotniejsze jest jak zrobić by cały świat kupował jego jajka.

  • 55. Data: 2011-03-11 12:26:38
    Od: kyob <k...@w...pl>

    W dniu 11.03.2011 13:17, Icek pisze:

    > Kustomer idzie do urzędnika, składa skargę a sprzedawca dostaje karę

    kustomer powiedzial wszystkim znajomym o tym zajsciu, a jego znajomi
    powiedzili swoim, po tygodniu sprzedawca z powodu braku klientow
    zrozumial, ze zle zrobil... (brakuje jeszcze urzednika)

  • 56. Data: 2011-03-11 12:28:07
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kyob"
    >analogicznie jest/bylo z dlugoscia i krzywizna banana, dlaczego urzedasy
    >maja mi mowic jakie mam jesc banany

    http://ec.europa.eu/dgs/communication/take_part/myth
    s_en.htm

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 57. Data: 2011-03-11 12:35:15
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "niusy.pl"
    >Czym miałyby być skażone ?

    Spacjami przed pytajnikiem.

    >Ten gospodarz nie ma masówki, gdzie
    >naistotniejsze jest jak zrobić by cały świat kupował jego jajka.

    Akurat z jajkiem jest w miarę prosta sprawa, bo salmonellę IIRC względnie
    łatwo wytłuc, ale jak chcesz robić w domu np. badania na obecność
    pasożytów w mięsie?

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 58. Data: 2011-03-11 12:43:24
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2011-03-10 21:31, dzanus pisze:

    > Dlatego, że podpięcie też kosztuje to jest szkielet do którego jesteś
    > podpiety i np. Twoje CPE i pan Zdzisio co to Ci uruchomi też za darmo nie
    > przyjedzie. Twoim zdaniem na ile powinni dawać te promocje na miesiąc? Dać
    > CPE za 350pln podpisać umowę na 1 miesiąć za 30pln?

    Tak, powinno byc jasne ze instalacja np kosztuje np 50zl. Sprzet jest
    wartosci 300zl (pomijam kwestie wypozyczania czy sprzedawania) i
    abonament np 40zl. A nie ukrywanie kosztow instalacji i dawanie jej jako
    kredyt. Kredyt w dodatku ktory nigdy nie maleje, bo nawet po zakonczeniu
    umowy koszty nie zmniejsza sie. Wtedy klient mialby jasnosc co ile
    kosztuje i co chce osiagnac.

    > Normalne znaczy sie w umowie bezterminowej? Czyżby 10pln wiecej za to że
    > możesz zrezygnować w każdym momencie to aż tak dużo? Paczka fajek lub 4
    > bylejakie piwa. Oczywiscie powinno być taniej niż w terminowej a najlepiej
    > za darmo..

    Zobacz przyklad tpsa na pewno to jest 10zl roznicy? Takie roznice sa u
    malych ISP, ktorzy stawiaja na jakosc, ale nie u molochow, ktorym
    glownym celem jest podpisac umowe.

    > Znaczy się czym?

    Wprowadzeniem najprostszego w swiecie zakazu stosowania umow dluzszych
    niz np 12 miesiecy. Rozwiazuje to polowe problemow wypisanych w tym watku.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 59. Data: 2011-03-11 13:00:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:26:38 +0100, kyob napisał(a):

    > kustomer powiedzial wszystkim znajomym o tym zajsciu, a jego znajomi
    > powiedzili swoim, po tygodniu sprzedawca z powodu braku klientow
    > zrozumial, ze zle zrobil... (brakuje jeszcze urzednika)

    Albo znajomi uważają go za czuba.
    Swoją drogą: wiadomo, że w hipermarketach ochrona napada na klientelę,
    ale ludzie ryzykują

  • 60. Data: 2011-03-11 13:36:15
    Od: kyob <k...@w...pl>

    W dniu 11.03.2011 13:28, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "kyob"
    >
    > http://ec.europa.eu/dgs/communication/take_part/myth
    s_en.htm

    " Fruit grown organically or conventionally have to reach a certain
    degree of maturity in order to have a reasonable chance of satisfying
    the consumer. "

    Ja wole małe przykurcze bananowe, ale urzędnik zdecydował za mnie.