  • 61. Data: 2016-08-07 20:41:20
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Sie zablokuje jednym kliknięciem;)
    > Od kilkunastu lat już używam zarejestrowanych kart(abonament) i nic
    antyobywatelskiego mnie nie dotknęło.

    faktycznie bardzo dobry argument. Tyle, żę nie na temat

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2016-08-07 23:37:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-07 o 15:46, J.F. pisze:

    > A co - odpalisz sobie z niezarejestrowanego prepaida ? :-)
    >
    > Kara nie bedzie skuteczna ?

    > Chinczykom sie ponoc udalo.

    Działa tylko na informatycznych analfabetów. Ale unia kombinuje
    jak to wprowadzić u nas. A najbliżej sukcesu był Kim z Korei.
    Ale on do sieci wpuszczał tylko komputery z "własnym" systemem
    i dedykowanym oprogramowaniem.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2016-08-07 23:56:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 7 Aug 2016 15:46:20 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A co - odpalisz sobie z niezarejestrowanego prepaida ? :-)

    Odpale sobie z czegokolwiek, nie udawaj głupiego.

    --
    Marek

  • 64. Data: 2016-08-08 11:17:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-03 o 18:41, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marek
    > naskrobał(a):

    > "dobra zmiana" tak działa, mówią że sa głupi nawet jak są i nikt im nie
    > wierzy - w tym jest metoda.

    Najważniejsze, że my jesteśmy mądrzy, a oni są głupi. Więc niech tak
    pozostanie na zawsze, żeby oni byli głupi, a my bądźmy mądrzy.

  • 65. Data: 2016-08-08 11:45:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-06 o 16:11, nadir pisze:

> [...]
    > skala przy weryfikowaniu 100-1000 numerów a inna przy milionie a tu
    > liczy się czas.

    > Zablokuje się, no to terroryści przerzucą się na inną komunikację,
    > łącznie z gołębiami pocztowymi. Pamiętaj, że cały czas piszemy o
    > potencjalnych terrorystach, o których jedynie wiemy że są. Zablokowanie
    > numerów z pierwszego słupa powoduje tylko, to że służby muszą namierzyć
    > kolejnego. Tylko jak stwierdzić kto jest słupem a kto nie, i od jakiej
    > liczby zarejestrowanych kart sim, to będzie słup a nie normalny użytkownik?

    Masz rację chłopie - rejestracja prepaidów nie zabezpiecza nas w 100%
    przed terrorystami, ani innymi głupolami, którzy dzwonią do szpitali z
    informacjami o podłożonych rzekomo bombach. Aby się lepiej zabezpieczyć
    należałoby zlikwidować prepaidy w ogóle i zostawić tylko telefony na
    abonament. Ale tu też pewnie bystrze znajdziesz rażące luki, bo jesteś
    bystry chłopak.

  • 66. Data: 2016-08-08 17:04:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-08 o 11:45, Poldek pisze:

    > Masz rację chłopie

    To akurat wiem.

    > Aby się lepiej zabezpieczyć
    > należałoby zlikwidować prepaidy w ogóle i zostawić tylko telefony na
    > abonament.

    Prepaid czy abonament, to tylko różny sposób zapłaty za usługę i
    niewiele tu zmienia.

    > Ale tu też pewnie bystrze znajdziesz rażące luki, bo jesteś
    > bystry chłopak.

    Jak mi będą płacić, to będę szukał, a tym czasem Ty czymś zabłyśnij.

  • 67. Data: 2016-08-08 20:25:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Masz rację chłopie - rejestracja prepaidów nie zabezpiecza nas w 100%
    > przed terrorystami, ani innymi głupolami, którzy dzwonią do szpitali z
    > informacjami o podłożonych rzekomo bombach

    no popatrz. Prepaidy nie rejestrowane a łapią praktycznie wszystkich
    dofcipnisiów. Jak oni to robią?
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 68. Data: 2016-08-09 11:42:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2016 18:25:38 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > no popatrz. Prepaidy nie rejestrowane a łapią praktycznie wszystkich
    > dofcipnisiów. Jak oni to robią?

    Dowcipnisie malo inteligentni i nieoczytani.
    A czy "praktycznie wszystkich" .. nie wiesz.

    J.

  • 69. Data: 2016-08-09 13:59:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-08 o 20:25, masti pisze:

    > no popatrz. Prepaidy nie rejestrowane a łapią praktycznie wszystkich
    > dofcipnisiów. Jak oni to robią?

    Wolę, żeby nie było ewakuacji szpitala, w którym akurat przebywa ktoś z
    mojej rodziny, niż żeby była ewakuacja i potem złapanie debila, który
    dzwonił, bo myślał że przecież ma niezarejestrowanego prepaida, to go
    nie złapią.

  • 70. Data: 2016-08-09 15:24:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

> [...]
    > mojej rodziny, niż żeby była ewakuacja i potem złapanie debila, który
    > dzwonił, bo myślał że przecież ma niezarejestrowanego prepaida, to go

    i na pewno unikniesz ewakuacji dlatego, że nawalony imprezowicz
    zadzwonił z własnego stacjonarnego.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?