  • 101. Data: 2016-08-10 00:19:15
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-08-16 o 23:26, masti pisze:

    > a masz potrzebę udostępniania danych o sobie polisji i 50 innym służbom?

    Potrzeby jakoś specjalnie ne odczuwam, tym nie mniej średnio mi to
    przeszkadza.

    > to się nazywa analogia.

    No raczej średnia ta analogia. Analogią do rejestracji prepaida będzie
    dopełnienie obowiązku meldunkowego. Dla kamery w sypialni, to analogią
    będzie podsłuch tego telefonu.

  • 102. Data: 2016-08-10 00:24:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Po co się tak spieszycie. Macie czas do 2017 roku!

    W dniu 2016-08-09 o 17:55, Kris pisze:

    > Rozwiń co to za mocne utrudnienia.
    > Nigdy prepaida nie miałem to i nie wiem ale tak sobie myślę że jedyne utrudnienie
    to sama rejestracja. Fakt że trzeba podejść do salonu z dowodem i podpisać papier.
    Ale i thttp://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_000
    08/D_003_0012846.pdfak trzeba gdzieś podejść żeby starter kupić to teraz najwygodniej
    do salonu bo od rzazu zarejestrują. Karta rejstracyjna jakaś skomplikowana nie jest
    > http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    8/D_003_0012846.pdf
    > Później nawet jak prepaida innego operatora zechcesz to przenosisz numer i
    formalności załatwia nowy operator kurier.

    --
    animka

  • 103. Data: 2016-08-10 00:38:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Przedtem też je akceptowałeś - trudno mi powiedzieć, czy czytałeś, ale
    > teraz też możesz akceptować bez czytania.

    Nic nie musiałem akceptować żeby korzystać, kupujesz kartę, wkładasz do
    telefonu i działa.
    Nawet jeśli operator sobie założył, że korzystając z jego usług do
    czegoś mnie tam zobowiązuje, to nic i tak nie mógł z tym zrobić, poza
    ewentualnym zablokowaniem karty SIM.
    Mam przed sobą kupiony w PLAY-u prepaid, do karty dołączona jest mała
    broszurka i ani jednego słowa "regulamin", "promocja" czy "akceptacja".

  • 104. Data: 2016-08-10 01:55:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]

    Później nawet jak prepaida innego operatora zechcesz to przenosisz numer i
    formalności załatwia nowy operator kurier.

    Do salonu wybranego operatora trzeba dojechać czasem kilkadziesiąt
    kilometrów.
    Trzeba mieć dowód osobisty. Jak osoba jest niepełnoletnia, to musi kogoś
    prosić o zarejestrowanie i pojechanie do salonu.
    Salon musi być otwarty. Wieczorem, w weekendy i święta nie można kupić sobie
    karty i natychmiast dzwonić/korzystać z Internetu.
    Karta SIM stała się obiektem ścisłego zarachowania - jak dowód. Czy teraz
    zgubienie/ukradzenie karty trzeba będzie zgłaszać obowiązkowo na Policję?
    Czasem przekazuje się telefon/urządzenie z kartą SIM innej osobie i nowy
    właściciel mógł normalnie korzystać i tylko doładowywać konto. Teraz dla
    własnego bezpieczeństwa trzeba będzie ciągnąć go do salonu, żeby
    przerejestrował kartę na siebie.
    Czy jak będę kupował kartę na potrzeby firmy, to muszę mieć pełnomocnictwo
    od własciciela/zarządu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 105. Data: 2016-08-10 08:21:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 9 Aug 2016 21:56:02 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jakież to umowy inne, niż poprzednio musisz przeczytać? Kupisz prepaid,
    > wykorzystasz, wywalisz.

    Zabrakło ,,wyrejestrujesz''. Nr bez środków można przez dobrych parę
    miesięcy jeszcze doładować.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 106. Data: 2016-08-10 12:06:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > Potrzeby jakoś specjalnie ne odczuwam, tym nie mniej średnio mi to
    > przeszkadza.

    czyli typowy homo sovieticus

    > No raczej średnia ta analogia. Analogią do rejestracji prepaida będzie
    > dopełnienie obowiązku meldunkowego. Dla kamery w sypialni, to analogią
    > będzie podsłuch tego telefonu.

    no właśnie. To też mogą. tylk teraz wiedzą kogo podsłuchują

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 107. Data: 2016-08-10 22:59:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-08-16 o 12:06, masti pisze:

    > czyli typowy homo sovieticus

    Twoje życie musi być naprawdę trudne, skoro każdą osobę mającą inny, niż
    Ty pogląd uważasz za wroga.

    > no właśnie. To też mogą. tylk teraz wiedzą kogo podsłuchują

    Wszystkie telefonu komórkowe w mojej rodzinie są na mnie zarejestrowane
    - łącznie z tymi kartami w modemach. Bo prościej mi płacić jedną
    fakturę, niż sześć, a jeszcze z tego tytułu mam pewne zniżki. Nadal
    twierdzisz, że tak łatwo ustalić, który numer jest mój na podstawie
    rejestracji?

    Za to przy pomocy Google spokojnie ustalisz sobie mój numer przy
    odrobinie inwencji i jakoś mi to nie przeszkadza. Nawet spamu zbyt wiele
    nie przychodzi, bo jak zaczyna przychodzić, to podejmuję prawem
    przewidziane środki i szybciutko autorowi się odniechciewa.

    Jeszcze raz podkreślam, że rejestracja kart jest bardzo dobrym
    posunięciem. Normalnym ludziom to nie przeszkadza, a znacznie oszczędzi
    czas i środki służbom w trakcie potrzeby.

  • 109. Data: 2016-08-10 23:35:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-09 o 22:36, re pisze:

    > A ja bym chciał normalnie kupować i sprzedawać towary i usługi.

    A jak będziesz w szpitalu czekał na operację, to chciałbyś normalnie
    czekać, aż cię pokroją, czy chciałbyś raczej żeby szpital był akurat
    ewakuowany, bo jakiś debil postanowił zadzwonić z informacją, że jest bomba?

  • 110. Data: 2016-08-10 23:56:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > A jak będziesz w szpitalu czekał na operację, to chciałbyś normalnie
    > czekać, aż cię pokroją, czy chciałbyś raczej żeby szpital był akurat
    > ewakuowany, bo jakiś debil postanowił zadzwonić z informacją, że jest bomba?

    i w jaki sposób rejestracja Cie przed tym zabezpiecza?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?