  • 21. Data: 2006-12-30 08:32:09
    Temat: Re: UKE a mali operatorzy...
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Thu, 28 Dec 2006 23:19:21 +0100, loksim wrote:

    > zwazywszy, ze po raz kolejny zmienia sie leguramin i mozna rozwiazac umowe
    > bez kar, spodziewam sie jednak pewnego odplywu klientow oraz zmian abo na
    > socjalny

    raczej sladowe ilosci, biorac pod uwage ze malo kto o tym wie, kolejni
    dadza sie zastraszyc jak im fTP wysle jakies pismo mowiace ze umowe
    rozwiazac mozna ale kwota kary do zaplacenia to blebleble,
    czyli standardowe robienie klienta masowego w przyslowiowa trabe przez
    wielkie korporacje

    --
    futszaK
    0601061867

  • 22. Data: 2006-12-30 08:35:10
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 14:30:39 +0100, Przemysław Gubernat wrote:

    > Da się tylko trzeba chcieć ;-)

    mi tego nie musisz mowic, chcialem tylko przez to powiedziec ze poziom
    wiedzy na temat sieci niektorych ladminow osiedlowek ogranicza sie do
    znalezienia w Sieci opisu podzialu DSLa i przeklepaniu tego co tam
    napisano z przykladowa adresacja wlacznie

  • 23. Data: 2006-12-30 11:41:07
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, futszaK, za post o treści:

> [...]
    > znalezienia w Sieci opisu podzialu DSLa i przeklepaniu tego co tam
    > napisano z przykladowa adresacja wlacznie

    Ale samo łączenie sieci również zachodzi. W Gdańsku niedawno Net-Sat
    Media połączyło się z Multiconem. I była z tego powodu readresacja.

    --
    Tomasz Torcz "Funeral in the morning, IDE hacking
    z...@i...-nie.spam-.pl in the afternoon and evening." - Alan Cox

  • 24. Data: 2006-12-30 12:50:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    futszaK <f...@p...pl> writes:

> [...]
    > znalezienia w Sieci opisu podzialu DSLa i przeklepaniu tego co tam
    > napisano z przykladowa adresacja wlacznie

    A tak swoja droga, sa jakies praktyczne korzysci z punktu styku
    pomiedzy dwoma malenkimi sieciami? Nawet jakby to byly publiczne
    adresy.
    Jedyne co mi przychodzi do glowy to jakies huby p2p, ale to chyba
    nie moze o to chodzic?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2006-12-30 13:03:04
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > A tak swoja droga, sa jakies praktyczne korzysci z punktu styku
    > pomiedzy dwoma malenkimi sieciami? Nawet jakby to byly publiczne
    > adresy.

    Wątpliwe. Chyba że się akurat trafi na klany graczy w te same gry. :)

    p.

  • 26. Data: 2006-12-30 13:08:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> writes:

    > Wątpliwe. Chyba że się akurat trafi na klany graczy w te same gry. :)

    Rzeczywiscie, zapomnialem o grach.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2006-12-30 14:55:10
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > juz sie pojawila 2.9.27 :>

    ba, to muszę powiedzieć, że jesteś gość. Trochę nie podobała mi się
    Twoja "urynologia", ale teraz jest GIT.

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 28. Data: 2006-12-30 17:00:11
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 30 Dec 2006 15:55:10 +0100, Mario wrote:

    > ba, to muszę powiedzieć, że jesteś gość. Trochę nie podobała mi się
    > Twoja "urynologia", ale teraz jest GIT.

    alez wystarczy zapytac, nie uwazam zeby bylo jakas wielka tajemnica, albo
    tymbardziej powodem do wstydu ze jestem wlascicielem skromnego urynantu
    ktorego glownym zadaniem jest dostarczenie szerokopasmowego Internetu, a w
    przyszlosci rowniez innych uslug, w miejsca o ktorych inni nie zamierzaja
    nawet myslec bez wyciagania lapy po dotacje

    Skoro klienci glosuja na moja siec swoimi pieniedzmi to widocznie jest
    im potrzebne to co robie, a na brak klientow rowniez nie narzekam

    a urynologia ? No coz, czasem warto popatrzec na rozne rzeczy z
    przymrozeniem oka, przynajmiej jest wesolo

  • 29. Data: 2006-12-30 17:09:17
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <en3sd1$q7o$2@nemesis.news.tpi.pl>, f...@p...pl says...

    > slyszalem i z definicji mozna tym przepuscic do gigabita, zas po sieci
    > kablowej przynajmiej 2 razy wiecej

    A skad takie nowosci?

    > i to nawet kilka, od urynakablowki typu 3 niemieckie kanaly wpuszczane w
    > AZART do jednej z wiekszych polskich kablowek

    Widziec to nie zanczy wiedziec ;)

    art

  • 30. Data: 2006-12-30 17:23:18
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    futszaK wrote:

> [...]
    > rozwiazac mozna ale kwota kary do zaplacenia to blebleble,
    > czyli standardowe robienie klienta masowego w przyslowiowa trabe przez

    Widziałem te pisemko telekomunikacji, które przysyłają z nowym
    regulaminem neostrady. Jest wprost napisane, że można rozwiązać umowę w
    przypadku braku jego akceptacji. Niestety AFAIR krowie na rowie nie
    napisali, że nie będą naliczane kary.
    --
    Olek