    From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UKE a mali operatorzy...
    Date: Sat, 30 Dec 2006 17:00:11 +0000 (UTC)

    On Sat, 30 Dec 2006 15:55:10 +0100, Mario wrote:

    > ba, to muszę powiedzieć, że jesteś gość. Trochę nie podobała mi się
    > Twoja "urynologia", ale teraz jest GIT.

    alez wystarczy zapytac, nie uwazam zeby bylo jakas wielka tajemnica, albo
    tymbardziej powodem do wstydu ze jestem wlascicielem skromnego urynantu
    ktorego glownym zadaniem jest dostarczenie szerokopasmowego Internetu, a w
    przyszlosci rowniez innych uslug, w miejsca o ktorych inni nie zamierzaja
    nawet myslec bez wyciagania lapy po dotacje

    Skoro klienci glosuja na moja siec swoimi pieniedzmi to widocznie jest
    im potrzebne to co robie, a na brak klientow rowniez nie narzekam

    a urynologia ? No coz, czasem warto popatrzec na rozne rzeczy z
    przymrozeniem oka, przynajmiej jest wesolo

    --
    futszaK
    0601061867