  • Data: 2006-12-30 20:35:29
    Temat: Re: UKE a mali operatorzy...
    Od: wer <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > A tak swoja droga, sa jakies praktyczne korzysci z punktu styku
    > pomiedzy dwoma malenkimi sieciami? Nawet jakby to byly publiczne
    > adresy.
    > Jedyne co mi przychodzi do glowy to jakies huby p2p, ale to chyba
    > nie moze o to chodzic?

    To zależy od polityki firm. Ale widzę sporo zastosowań tego. Np wykupują
    wspólnie jedną grubszą rurkę, co wychodzi taniej za 1Mb/s, albo mają
    dwa łącza i w razie padu jednego ruch wychodzi drugim. 1 firma ma dużo
    klientów małych firemek, druga więcej klientów domowych, więc lepsze
    wykorzystanie pasma, rano firmy, wieczorem domy. Przy niższych
    nakładach. Swoją drogą mali providerzy będą się wcześniej czy później
    łączyć albo zostaną wykupieni. Poza tym np. kilku małych może dociągnąć
    wspólny kabel do dużego punktu wymiany ruchu. Inna jest rozmowa jak jest
    koalicja i mówią, że mają 5 tys. klientów, a inna jak przyjdzie gość i
    powie, że ma 500 klientów.

    wer