  • Data: 2006-12-29 20:04:49
    Temat: Re: UKE a mali operatorzy...
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Dec 2006 20:30:25 +0100, Julius C. wrote:

    > Laczna szybkosc strumienia danych od operatora
    > do klientow przekracza gigabit [...] czego nie maja sieci
    > urynaskretkowe

    pierwsza czesc mojej wypowiedzi dotyczyla ogolnej przepustowosci sieci,
    druga zas mozliwosci kontrolowania tego co abonenci wyprawiaja, zas
    poprzez siec urynaskretkowa rozumiem siec skretkowa oparta na najtanszych,
    niezarzadzalnych switch-ach

    > wiesz co futrzak, pieprzysz (jak zwykle....?)
    >
    > to nie s?ysza?e? o gigabicie na skr?tce?,

    slyszalem i z definicji mozna tym przepuscic do gigabita, zas po sieci
    kablowej przynajmiej 2 razy wiecej

    > a widzia?es jak?? stacj? czo?ow??

    i to nawet kilka, od urynakablowki typu 3 niemieckie kanaly wpuszczane w
    AZART do jednej z wiekszych polskich kablowek

    > ps. znowu w tpsa?

    co masz na mysli ?