  • Data: 2010-03-31 10:26:54
    Temat: Re: UJM poszukiwany
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 10:25:55 +0200, Marcin N napisał(a):

    > A ja uczciwie odradzę. Miałem jeden sezon GS-500. Właśnie zmieniłem na
    > Fazera 600 (taki odpowiednik Horneta) i szczerze mówiąc bałbym się tym
    > jechać bez żadnego doświadczenia.

    Ja kupiłem FZS 600 jako swój pierwszy motocykl - zresztą za namową
    znajomego. Jeżdżę nim 3 sezon i się naprawdę cieszę, że nie poszedłem
    drogą pt. "GS 500 na początek".

    FZS jest dużym i wygodnym motocyklem, którego moc i jej charakterystyka
    w zupełności wystarcza do przyjemnej jazdy. Fakt faktem, iż nieraz
    wydaje mi się iż mógłby być trochę lżejszy (bo mniejszy nie - dla mojej
    kubatury np. Hornet jest lekko przymały), jednakze nie stanowi to
    większego kłopotu.

    > Byle przypadkowe poruszenie manetką gazu
    > na zakręcie może się skończyć wywrotką, a nowicjuszowi takie rzeczy się
    > zdarzają.

    A z tym przypadkowym ruszeniem manetką i dramatem z tym związanym to
    przesadzasz - toć to nie jest pojazd rakietowy z Bóg wie jakim
    przyspieszeniem i mocą. Oczywiście, że można przedawkować - ale to już
    bardziej kwestia kierownika, a nie maszyny.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.