  • Data: 2010-04-03 20:06:00
    Temat: Re: UJM poszukiwany
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hp86jl$7qe$...@n...onet.pl...
    > Kilka razy zdarzyło mi się niechcący szarpnąć za manetkę gazu. Wkurzam się
    > na siebie, bo dzieje się to w sytuacjach, gdy nie powinno. W każdym razie
    > takie sytuacje mogą się zdarzać i lepiej nie mieć za dużo mocy, póki nie
    > podłapie się chociaż trochę doświadczenia.

    Dwa biegi w gore. Do 5tys. obr. fazer w ogole nie idze i nie szarpie przy
    "przypadkowym" dodaniu gazu. A prawdziwa zabawa zaczyna sie dopiero po 7,
    ew. 9tys. i wtedy trzeba uwazac, ale tez nie jest zle.

    Od razu odpowiadam - nie, moj nie jest zepsuty. Jezdzilem kilkoma (min. jak
    szukalem jakiegos zeby kupic) i wszystkie tak mialy;)

    --
    pzdr:
    Ivam