  • 61. Data: 2013-11-18 18:14:16
    Temat: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-16 13:50, ACMM-033 pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=h5yOD_eWZsk
    > (kiepskiej jakości, ale dopiero to rozgryzam, Fuji XP150)
    > Był to obiekt, który cyklicznie zmienial kolor R-G-B-R-G-B-itd.
    > częstotliwość widać na filmiku.

    Widziałem w maju coś, co wyglądało jak Księżyc wychodzący zza chmury.
    Ale w kolorze niebieskim - trochę dziwnym jak na kolor Księżyca.
    Potem kolor zmienił się skokowo na zielony. Kilka minut później
    na czerwony, potem kilka razy na sekundę R-G-B itd.
    Księżycem więc nie było, ale było daleko - co najmniej
    kilka kilometrów. Zdążyłem pójść do domu po kamerę i nagrać.
    Wtedy świeciło tylko na czerwono, a chwilę później wolno
    odleciało i schowało się za drzewami:
    http://www.youtube.com/watch?v=cGY1VrRuoVI
    (opis pod filmikiem)

    To był prawdopodobnie balon, taki jak na tym zdjęciu:
    http://marko-i.flog.pl/wpis/6960408/ufo-nad-gliwicam
    Widziałem kilka dni później ten balon latający mniej więcej
    w miejscu, w którym był w nocy.

    P.

  • 62. Data: 2013-11-18 18:33:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzajmy... mały offtop w jednym temacie.
    >
    > Ale może racja, pme to pme.

    Wrzucając temat, potraktowałem to żartobliwie, bo przecież wiadomo, że UFO
    tak latać nie może, jako krótkowidz, ruch rozpoznaję m.in. po niuansach.
    Zastrzegając, że "raczej OT, ale chyba nie do końca", miałem na myśli, że
    ktoś może odniesie się do technicznej strony i wskaże, jak mógł wyglądać
    konkretny obiekt o opisanych przeze mnie możliwościach...
    http://joemonster.org/art/1925
    :P :P :P :P :P
    :) :) :)
    Nie poradzę, że niektórzy z nas zinterpretowali to zbyt poważnie :P :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 63. Data: 2013-11-18 18:34:47
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:1127921346.20131118145127@pik-net.pl.invalid...

  • 64. Data: 2013-11-18 18:36:22
    Temat: Re: UFO nad Goc?awiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do ko?ca)
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 18 Nov 2013 10:20:28 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Moje wymagania aż tak daleko nie idą. Nie mam najlepszego zdania na
    >temat naukowców z przełomu XX i XXI wieku i już doprawdy nie wiem,
    >co by im mogło zrobić dobrze. Czasem sobie nawet myślę, że lepiej
    >by było, gdyby się tak dużo nie zastanawiali, jeśli nie ma nad czym.

    Jak wiadomo, obecna nauka polega na zbieraniu punktow za publikacje w
    czasopismach. W jakich i o czym - to zupelnie obojetne. Oraz na
    zdobywaniu kasy - co od czasu do czasu przeksztalca sie w sparwe
    prokuratorska - patrz ostatnia afera we Wroclawiu.

    Badaniami i dociekaniem prawdy zajmuja sie tylko nieudacznicy i idioci

    A.L.

  • 65. Data: 2013-11-18 18:36:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 18 Nov 2013 13:01:34 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Kiedyś się wykluczały. Teraz się wszystko wszystkim przemieszało.
    >Bywają w nauce okresy gorsze i lepsze. Teraz jest ten gorszy.

    W pelni sie zgadzam

    A.L.

  • 66. Data: 2013-11-18 19:01:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Na litość! Może już wystarczy tego off-topa?

    Czyżby kolega był ufolskim podmieńcem, któremu przeszkadza drążenie
    niewygodnego tematu ? Co, boimy się, że się w końcu skończy porywanie po
    nocach, wsadzanie ludzikom sond do d..., poniżanie i gnębienie ??

  • 67. Data: 2013-11-18 19:05:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wlasnie ogaldam (po raz kolejny) program amerykanskiego History
    > Channel pod tytulem Ancient Aliens

    również polecam. Nie wszystko tam jest równie wartościowe - ale dla
    początkujących - sporo ciekawych rzeczy.

    > Oczywiscie, seria jest wysmiewana na lewo i prawo pzrez "prawdziwych"
    > naukowcow. Ale dobrze by bylo gdyby nad niektorymi rzeczami prawdziwi
    > naukowcy si zastanowili. Dobrze by im to zrobilo.

    O ile dobrze pamiętam, to polak wprowadził wyśmiewaną przez "uczonych"
    paranoiczną zasadę mycia rąk przed operacją. Bo sobie durak wymyślił
    jakieś "bakterie" niewidoczne :)

    > jaki sposob 5000 lat B.C. ludzie wycieli 200 tonowy blok z twardego
    > granitu z dokaldnoscia milimetrowa i pzreniezli ten blok kilkanascie
    > kilometrow, pokonujac gory i wawozy...

    Jednym z najciekawszych przykładów jest Puma-Punku.
    Nie tylko "wycięte" i powiercone z idealną precyzją bloki o wręcz
    "przemysłowych" kształtach, ale też robione seryjnie.

  • 68. Data: 2013-11-18 19:07:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wszyscy "tylko" dopowiadacie i się zrobiła całkiem inna grupa :(
    >
    > Od takich dyskusji jest pl.misc.paranauki

    ufolski agencie ! Apeluję do ciebie o współpracę !
    W zamian, po zdemaskowaniu was oferuję złagodzenie wyroku.

  • 69. Data: 2013-11-18 19:09:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > alt.paranet.ufo, pl.misc.paranauki ale nie tutaj!

    RoMan, weź wyluzuj... No naprawdę.

  • 70. Data: 2013-11-18 19:42:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > O ile dobrze pamiętam, to polak wprowadził wyśmiewaną przez "uczonych"
    > paranoiczną zasadę mycia rąk przed operacją. Bo sobie durak wymyślił
    > jakieś "bakterie" niewidoczne :)

    Ignacy Semmelweis, mimo z polska brzmiącego nazwiska, urodził się jednak
    na Węgrzech. Bo to, podejrzewam, o niego chodzi. Zaś jego kumpel, co od
    od takich bakteryj życie postradał, Koleczka, czy jak mu było, to zdaje
    się był z kolei Czech. Ale kto by się wyznał na tych wszystkich ludach
    C.K. Monarchii.

    Jarek

    --
    Boże wspieraj, Boże ochroń