  • Data: 2012-02-14 20:16:57
    Temat: Re: UFG - informacja o OC
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-14 19:57, 'Tom N' pisze:

    > Niedawno, czyli pomiędzy styczniem 2010 a grudniem 2011?

    Mniej więcej.

    > Przecież to prawie
    > 2 lata "świetlne" czasu na wymyślenie, że identyfikacja na podstawie e-mail,
    > jest o kant d... rozbić, ale proszę, tylko 2 miesiące zajęło wymyślenie, że
    > "budowa" nr PESEL nie jest objęta tajemnicą :)

    Nie o to chodziło - przecież nawet tutaj ludzie pisali, że z "lewym"
    PESEL-em się da, ale był jeden zapis w ustawie, który w teorii nie
    pozwalał na dostęp każdemu do informacji o dowolnej polisie OC
    zarejestrowanej w UFG. Nawet sam zostałem z tego tytułu tutaj nazwany
    UB-iem, małym chujkiem, donosicielem itd., przez pewną grupę
    "kulturalnych i wykształconych" grupowiczów (nicki znajdziesz w guglu),
    jak napisałem, że można sprawdzić każdego parcha na parkingu
    (chodziło o porzucone pojazdy), a sam sprawdzałem parchy "wczoraj" :)
    Oczywiście żaden nie spytał, co sprawdzałem i jakie dane podaje UFG,
    ale mogli zaistnieć jako obrońcy "wolności" :)